دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه لارستان:

از ظرفیت های لارستان برای حل برخی مشکلات کشور استفاده شود

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه از ظرفیت های مثبت فرهنگی و اجتماعی شهرستان لارستان استفاده شود، گفت: امید می رود با مساعدت مسئولین بتوان برخی مشکلات شهرستان لارستان را حل کرد.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه از ظرفیت های مثبت فرهنگی و اجتماعی شهرستان لارستان استفاده شود، گفت: امید می رود با مساعدت مسئولین بتوان برخی مشکلات شهرستان لارستان را حل کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در همایش انقلابیگری رمز پیشرفت انقلاب اسلامی با حضور رئیس و معاونین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس علما، طلاب، روحانیون ائمه جمعه و جماعات تشیع و تسنن جنوب استان پهناور فارس، مسئولین و جمعی از معتمدین و خیرین در تالار وحدت شهر لار برگزار شد.

در این مراسم، امام جمعه لارستان با بیان اینکه مردم این دیار از دیرباز دارای دغدغه های دینی در عالیترین سطح خود بوده اند، اظهار داشت: نتیجه مجاهدت های آنان تشکیل نخستین حکومت اسلامی در دیار بوده است.

وی افزود: مردم لارستان بزرگ برای برپایی دین مبین اسلام شهدایی نیز تقدیم کرده اند که این نشان از بصیرت بالای مردم این خطه است.

حجت الاسلام مختار موسوی با اشاره به اینکه مردم لارستان در طول انقلاب اسلامی نیز در عرصه های مختلف حضور داشته اند و با حضور خود به وظیفه دینی خود عمل کرده اند، تصریح کرد: گلزار شهدای لارستان نشانه ای از پایبندی و ارادت این مردم به دین و ارزش های دینی است.

وی با بیان اینکه نام لارستان همواره با کارهای خیر و عام المنفعه توام بوده است و مردم آن را با نام نیک می شناسند، ادامه داد: لارستان خاستگاه مجاهدینی همچون آیات عظام سیدعبدالحسین لاری، سیدعبدالعلی آیت اللهی، سیدمجتبی موسوی لاری و… بوده است که در راستای تحقق اهداف اسلام تلاش نموده اند و برای افزایش اعتقادات دینی مردم قدم برداشته اند.

این استاد حوزه و دانشگاه، لارستان بزرگ را نماد وحدت و برادری بین شیعه و سنی معرفی و خاطر نشان کرد: در لارستان شیعه و سنی آنگونه که در شان یک جامعه اسلامی است در کنار هم زندگی می کنند که این الگویی برای سایر بلاد اسلامی می تواند باشد.

امام جمعه لارستان ابراز امیدواری کرد با حضور مسئولین کشوری در این جلسه، این شهرستان در راستای شکل گیری جامعه اسلامی که نظر مقام معظم رهبری است بیشتر قدم بردارد و این شهرستان بیش از پیش از نقش موثر خود برخوردار شود.

وی با بیان اینکه شهرستان لارستان دارای ظرفیت های مثبت فرهنگی و اجتماعی است که می تواند برخی از مشکلات کشور را بر طرف نماید، اضافه کرد: امید می رود با مساعدت مسئولین بتوان برخی مشکلات شهرستان لارستان را حل کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین