یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تقدیر از برگزیدگان برتر کشوری در همایش صحبت لاری

در اولین همایش صحبت لاری،از دانش آموزان برترکشوری،تقدیرشد. به گزارش میلادلارستان اولین همایش صحبت لاری به همت مدیریت آموزش و پرورش لارستان،شهرداری لار ، اداره ی فرهنگ وارشاد اسلامی و…

در اولین همایش صحبت لاری،از دانش آموزان برترکشوری،تقدیرشد. به گزارش میلادلارستان اولین همایش صحبت لاری به همت مدیریت آموزش و پرورش لارستان،شهرداری لار ، اداره ی فرهنگ وارشاد اسلامی و پژوهش سرای دانش آموزی لارستان در تالار وحدت برگزار شد.

photo_2017-02-01_17-01-23

در ابتدای این برنامه فیاض پور معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش لارستان هدف از برپایی چنین همایشی را تقویت اعتماد به نفس و روحیه ی سخنوری دانش آموزان عنوان کرده و افزود ما در گذشته، چهره های درخشان و پر افتخاری داشته ایم که نسل حاضر و نوجوان و جوان باید درس افتخارآفرینی را از آنها آموخته و به جامعه تسری دهند.

photo_2017-02-01_08-08-35
وی در ادامه از همکاری رحیمی نژاد و  وحیدیان مسئولین پژوهش سرای دانش آموزی،اعضای انجمن ادبی آفتاب،مساعدت بیت شریف آیت الهی،معاونین پرورشی و آموزشی و سایرین تشکرکرد که در گسترش فرهنگ بومی و منطقه ای وحفظ آداب و سنتهای بومی  یاری گر برنامه بوده اند.

 سروده های  خلیل روئینا و عبدالرضامفتوحی، پخش دو کلیپ با موضوع زندگینامه ی صحبت لاری و‌ باران کاری از مهران امیدی از لطیفی و قرائت اشعاری‌ از صحبت لاری توسط سارا رحیمی‌نژاد از دبستان شهدای فرهنگی، زهرا پورشعیب از دبستان غیر دولتی هلال مهر و امیرحسین جمشیدی از دبیرستان تیزهوشان را از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم می توان نام برد.

عباس رستمی کارشناس ارشد ادبیات فارسی از بخش بیرم نیز قسمتی از زنگینامه ی صحبت لاری و  اشعاری‌ از وی را قرائت نمود.

photo_2017-02-01_17-01-15

اجرای موسیقی  گروه ایراهستان و اهدای لوح تقدیر و تندیس به برگزیدگان این همایش نیز پایان بخش برنامه بود.

خبر و عکس: عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین