جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پاسخ هر تعرضی به ایران خشن و پشیمان کننده است

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان در جواب تهدیدات مسئولین آمریکایی گفت: ملت ایران همانند اهل بیت(س) آغاز گر جنگ نخواهد بود ولی اگر تعرضی صورت گیرد پاسخش پشیمان کننده، خشن و دردناک خواهد بود.

امام جمعه لارستان در جواب تهدیدات مسئولین آمریکایی گفت: ملت ایران همانند اهل بیت(س) آغاز گر جنگ نخواهد بود ولی اگر تعرضی صورت گیرد پاسخش پشیمان کننده، خشن و دردناک خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها،برپایی مراسمات فاطمیه در این ایام را جزو وظایف دینی و اعتقادی مردم دانست و افزود: طبق روایات اگر همه زنان عالم را در نظر بگیرید بهترین آن فاطمه است وامام علی(ع)فرمود که اگرقرارباشد همه فضائل ومحاسن اخلاقی را دریک جا مجسم کنند ثمره آن حضرت فاطمه (س)می شود.

وی عامل حمایت مردم از انقلاب اسلامی را درراستای مکتب اهل بیت بودن آن خواند و تاکید کرد: هرنهضتی که در دنیا اتفاق می افتد همانند همه پدیده ها دارای آفات و آسیب هایی است که نفوذ اندیشه های بیگانه یکی از آن آسیب هاست.

امام جمعه لارستان نفوذ به دین را از دو طریق دوست و دشمن دانست و تصریح کرد: ترس ازدین باعث می شودکه دشمنان خود را به رنگ دین کرده و افکارخود را با نشانه اسلام در جامعه تزریق کنند و نفوذ دیگری از طریق دوستان صورت می گیرد که چون ارتباط با عالمان دینی ندارند آنچه خوششان آید وارد دین می کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه آسیب دیگری که دین را تهدید می کند تجددگراییِ افراطی دانست و  ادامه داد: افرادی سعی بر بروزرسانی دین دارند و چیزهایی را وارد دین می کنند که جزو دین نیست و ازطرفی مواردی را از دین مطرح نمی کنند تا مبادا عده ای خوششان نیایدو این یکی دیگر از آفات انقلاب ودین است وبرای اینکه اصل دین سالم بماند یا باید دین شناس باشیم و یا با عالمان آگاه در ارتباط باشیم و درهمان مسیرنیزحرکت کنیم.

وی ناتمام گذاشتن نهضت ها را یکی دیگر آفات انقلاب ها مطرح و افزود: طبق روایات جهاد با نفس جهاد اکبراست واگربخواهیم یک انقلاب پایدار بماند باید با اخلاص شروع و استمرار یابد و اگرچنین نشد آن انقلاب و جامعه دچار آفت خواهد شد.

این عالم دینی حضور حماسی و توام با بصیرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تاکید بر استمرار راه عزت و اقتدار دانست و گفت: این حضور حماسی  یعنی پاسخ عملی به لفاظی های سردمداران نظام سلطه خصوصا رئیس جمهور معلوم الحال و جدید آمریکا و این عمل یک پاسخ عملی به همه گزینه های روی میز و داخل ذهن همه مسئولان آمریکایی بود.

حجت الاسلام موسوی در پایان در جواب تهدیدات مسئولین آمریکایی خاطر نشان کرد: ملت ایران همانند اهل بیت(س) آغاز گر جنگ نخواهد بود ولی اگر تعرضی صورت گیرد پاسخش پشیمان کننده، خشن و دردناک خواهد بود.

خبرنگار: روابط عمومی دفتر امام جمعه لارستان

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین