شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دولت به تعهدات خود در قبال خیرین لارستان عمل کند  

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با بیان اینکه برخی از خیرین با مراجعه به دفتر امام جمعه از روند سخت کارهای اداری گله و شکایت دارند، گفت: یکی دیگر از گلایه های خیرین آن است که آنها در فعالیتهای مشارکتی در زمینه های مختلف به تعهدات خود عمل کرده اند اما دولت تعهدات خود را اجرایی نکرده است.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه برخی از خیرین با مراجعه به دفتر امام جمعه از روند سخت کارهای اداری گله و شکایت دارند، گفت: یکی دیگر از گلایه های خیرین آن است که آنها در فعالیتهای مشارکتی در زمینه های مختلف به تعهدات خود عمل کرده اند اما دولت تعهدات خود را اجرایی نکرده است.

به گزارش  میلادلارستان؛ حجت الاسلام سیدمختار موسوی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر اینکه می بایست از ظرفیت های گردشگری شهرستان لارستان با توجه به مسائل دینی و مذهبی برنامه ریزی، اظهار داشت:با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات عید نوروز باید تبلیغات میدانی را در زمینه دینی و مذهبی افزایش داد و ارگان های مربوطه وضوخانه ها و نمازخانه هایی را جهت رفاه حال مسافران ایجاد نمایند.

وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه ایجاد بسیج کشوری جهت کمک رسانی به سیل زدگان اخیر خطاب به مسوولان، تصریح کرد: مسئولین شهرستان لارستان به این فکر باشند تا بتوان از این ظرفیت استفاده کرد و مشکلات ایجاد شده در بخش ها و روستاها را به گوش مسئولین رساند تا در جهت حل آن اقدام نمایند.

امام جمعه لارستان با تاکید بر اینکه باید به دغدغه های خیرین شهرستان بیشتر رسیدگی شود، ادامه داد: برخی از خیرین با مراجعه به دفتر امام جمعه از روند سخت کارهای اداری گله و شکایت دارند. وی بیان کرد: یکی دیگر از گلایه های خیرین آن است که آنها در فعالیتهای مشارکتی در زمینه های مختلف به تعهدات خود عمل کرده اند اما دولت تعهدات خود را اجرایی نکرده که این امر را می طلبد تا مسئولین لارستان در پیگیری این موارد نیز قدم بردارند.

حجت الاسلام موسوی گفت: یکی از مواردی که مردم به ما مراجعه می کنند بحث تکریم ارباب رجوع توسط مسئولین است که شکایت هایی از بدرفتاری برخی مسئولین با ارباب رجوع به ما شده است.

وی افزود:با توجه به اینکه به ایام عید نزدیک می شویم باید اتحادیه های امور اصناف نظارت بیشتری بر فروشگاههای خود داشته باشند تا راحتی مردم در خرید مایحتاج عید ایجاد شود.

امام جمعه لارستان تصریح کرد: به پایان سال نزدیک می شویم و این مورد را میطلبد که مسئولین شهرستان عملکرد یکساله خود را ارزیابی کنند و گزارش آن را بدست آورند.

وی با گلایه از کم کاری برخی ادارات در بزرگداشت دهه فجر، عنوات کرد: با اینکه ایام دهه فجر یک جشن ملی است اما برخی از ادارات کم لطفی هایی جهت پاسداشت آن داشته اند.

امام جمعه لارستان در پایان از مسئولین و ارگان هایی که در سیل اخیر پای کار بوده اند و به مردم سیل زده کمک رسانی کرده اند، تشکر کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین