سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه لارستان

هرگز نباید از حمایت سیاسی مردم فلسطین غافل بود

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه هرگز نباید از حمایت سیاسی مردم فلسطین غافل بود، گفت: به طور قطع ایجاد رژیم جعلی اسرائیل با هدف ضربه زدن به اسلام و امت اسلام است.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه هرگز نباید از حمایت سیاسی مردم فلسطین غافل بود، گفت: به طور قطع ایجاد رژیم جعلی اسرائیل با هدف ضربه زدن به اسلام و امت اسلام است.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر لار با عرض تسیلت به مناسبت ایام فاطمیه(س) و با برشمردن فضائل اخلاقی آن بانوی بزرگوار، اظهار داشت: دختران و پسران جامعه ما با سختگیری بیش از حد در امر ازدواج و تجملگرایی باعث شده تا سن ازدواج بالا برود.

وی با اشاره به ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین که با حضور کشورهای مختلف در تهران برگزار شد، افزود: رهبر معظم انقلاب در این کنفرانس فرمودند قصه پرغصه فلسطین و اندوه جانکاه این مردم مظلوم، صبور و مقاوم هر انسان آزادی خواه و حق طلب را می آزارد.

امام جمعه لارستان بیان کرد: راه آزای مردم و کشور فلسطین تکیه بر قابلیت ها و توانمندی ها و داشته امت اسلام و اسلام است و سران کشورهای اسلامی بجای پذیرش طاغوت و اعتماد بر آنها به دامن اسلام بازگردند که راه نجات و صلاح امت اسلام در این است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه هرگز نباید از حمایت سیاسی از مردم فلسطین غافل بود، تصریح کرد: به طور قطع ایجاد رژیم جعلی اسرائیل با هدف ضربه زدن به اسلام و امت اسلام است.

وی با بیان اینکه موضوع پرورش و تربیت در کنار امر آموزش علم بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: دو دانشمند هسته ای همچون شهید شهریاری که در اوج کمالات بدون چشمداشت به مادیات به دنبال کشف علوم و خدمت به بشریت است و دیگری برخی دانشمندان غربی که با هدف کسب منفعت با تولید سلاح های کشتار جمعی باعث نابودی ملت های مظلوم هستند.

امام جمعه لارستان با اشاره به ۹ اسفندماه روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان، یادآور شد: لازم است با روش های مفید مصرف کنندگان با حقوق شان بیشتر آشنا شوند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین