پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

عمادده در مسیر توسعه شهری+تصاویر

محمد رضا حزنی بخشدار صحرای باغ به اتفاق علی اسکندری شهردار عمادده از پروژه های در دست احداث و پروژه های تکمیل شده شهر عمادده بازدید نمودند. حزنی در پایان…

محمد رضا حزنی بخشدار صحرای باغ به اتفاق علی اسکندری شهردار عمادده از پروژه های در دست احداث و پروژه های تکمیل شده شهر عمادده بازدید نمودند.

حزنی در پایان بازدید در گفتگو با خبرنگار میلادلارستان ضمن تشکر از زحمات شهردار عمادده اظهار امیدواری کرد که فعالیت ها ادامه داشته باشد. وی اظهار داشت: خوشبختانه خیابانهای  خاتم الانبیا به طول ۴۰۰ متر – خیابان فاطمه الزهرا به طول ۲۵۰ متر – رشادت محله اسلام آباد به طول ۶۰۰ متر  – سعادت۲ به طول ۴۰۰ متر – ایثار به  طول ۳۰۰ متر و آسایش ۵  اکثرا آسفالت و بعضا زیر سازی و تک لبه گذاری و کانیوا گذاری گردیده است؛ همچنین  خیابانها و کوچه های شهرک فاز یک نیز بسترکوبی شده است. حزنی اظهار داشت: تعداد  ۱۰۰۰ اصله نهال نیز توسط شهرداری خریداری شده که جهت فضای سبز در شهر عمادده  استفاده خواهد شد. وی ضمن تشکر مجدد از تیم شهرداری و شورای شهر عمادده هزینه این پروژه ها را جمعا به مبلغ  ۱۳ میلیارد و پانصدمیلیون ریال اعلام نمودکه از اعتبارات دولتی و درآمد شهرداری عمادده صرف گردیده و مبلغ ۶۰ میلیون تومان آن هم جهت خرید آسفالت از محل کمکهای خیرین پرداخت گردیده است .

خاطرنشان می سازد، در خاتمه بازدید از شهر عمادده , بخشدار به اتفاق شهردار به طور سر زده از پاسگاه عمادده بازدید کردند . در این دیدار در خصوص مسائل و مشکلات پاسگاه و مسائل امنیتی بخش بحث و تبادل نظر بعمل آمد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین