چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری کلاس های آموزشی برای 360 نفر از مددجویان کمیته امداد لارستان

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان لارستان، کمیته امداد در راستای ارائه خدمات مشاوره ای و آموزش مهارت های زندگی به خانواده ها،اقدام به…

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان لارستان، کمیته امداد در راستای ارائه خدمات مشاوره ای و آموزش مهارت های زندگی به خانواده ها،اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه های سبک زندگی حضرت علی (ع)،بهداشت تغذیه و مواد غذایی،کلاس عفاف و حجاب و افسردگی و بیماری های خلقی و رفتاری برای ۳۶۰ نفر از مادران و زنان تحت پوشش خود نمود .

کلاس ها در مرکز شهرستان لارستان و شهر لطیفی برگزار گردید که در بخش بهداشت تغذیه و مواد غذایی خانم افتخار از شبکه بهداشت ضمن تاکید بر شعار هفته سلامت،اهمیت  ایمنی غذا از مزرعه تا سفره را برای حاضرین تشریح نمودند. در ادامه حاج آقا ولی پور کارشناس و مشاور مذهبی در خصوص عفاف و حجاب،آقای روشن ضمیر در خصوص سبک زندگی حضرت علی (ع) ،حجت السلام تقی زاده در خصوص حجاب و عفاف و مضرات ماهواره و خانم صالحی مشاور کمیته امداد در خصوص افسردگی و بیماری های خلقی و رفتاری مطالبی را به عرض حاضرین رساندند .

در ادامه، جلسه پرسش و پاسخ برگزار و در پایان نیز مسابقه شفاهی بین حاضرین برگزار و به تعدادی از مددجویان جوایزی اهداء گردید . 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین