جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6
امام جمعه لارستان

کاندیداهای ردصلاحیت شده تابع قانون باشند

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان از کاندیداهایی که تاییدصلاحیت نشده اند خواست تا تابع قانون باشند و موجب جنجال و فضاسازی نشوند.

امام جمعه لارستان از کاندیداهایی که تاییدصلاحیت نشده اند خواست تا تابع قانون باشند و موجب جنجال و فضاسازی نشوند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدمختار موسوی در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان با برشمردن اهمیت سخنان مقام معظم رهبری و شعار امسال اظهار داشت: اینکه مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصاد تاکید دارند نشان از اهمیت مسئله اقتضاد است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما نیز احساس دارند که بحث اقتصاد پاشنه آشیل انقلاب اسلامی است، افزود: از همان ابتدای انقلاب با دشمنان جنگ اراده ها را داشته ایم و زمانی این جنگ موضوع نظامی بود، زمانی عرصه جنگ اراده ها بحث سیاسی بود اما امروز جنگ اراده ها عرصه اقتصادی است و باید دست دردست هم داده تا در این جنگ نیز بتوانیم پشت دشمن را به خاک بمالیم.

امام جمعه لارستان ضمن تاکید بر اهمیت مسئله انتخابات پیشرو گفت: با عملی شدن تبلیغات انتخاباتی، این مسئله هم از لحاظ داخلی و هم از لحاظ خارجی مورد اهمیت قرار می گیرد.

وی بیان کرد: از لحاظ خارجی دشمنان سعی دارند جمهوری اسلامی را خلاف دموکراسی معرفی کنند اما مردم سالاری اسلامی نشان دهنده حضور واقعی مردم است نه اینکه حضور غیرواقعی آنها را نشان دهند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی یک دموکراسی واقعی اسلامی حاکم است، تصریح کرد: از جنبه داخلی نیز مردم با حضور موثر خود افرادی را که باید بر آنها حکومت کنند را انتخاب می کنند.

وی خطاب به مردم و مسئولین در جهت حضور پرشور در انتخابات، ادامه داد: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کرد زیراکه طبق فرموده مقام معظم رهبری انتخابات چه برای کاندیداها و چه برای مردم یک حق الناس تلقی می شود و توجه به این مسئله در تمام مراحل باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه لارستان ضمن برشمردن اهمیت مسئله انتخابات شوراها نیز گفت: نباید بدلیل اهمیت انتخابات ریاست جمهوری مسئله انتخابات شوراها کم اهیمت جلوه کند و رسانه ها نیز موظف هستند وظایف کاندیداها را بخوبی بیان کنند.

وی در پایان از کاندیداهایی که تایید صلاحیت نشده اند خواست که تابع قانون باشند و موجب جنجال و فضاسازی نشوند و از طرفی پس از انتخابات و اعلام اسامی، مسئولین باعث حفظ آرامش در لارستان شوند.

حجت الاسلام موسوی از مسئولین شهرستان لارستان خواست تا فرهنگ ایثار را پاس بدارند و موجب تقویت آن شوند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کاندیداهای ردصلاحیت شده تابع قانون باشند”

  1. لاری گفت:

    مگر طبق قانون صلاحیت پیدا می کنند که تابع قانون باشند . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مخصوصا در رد صلاحیت های شورای شهر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین