یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
امام جمعه لارستان

چرخ تولید و اقتصاد بدست کارگران می چرخد

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با گرامیداشت ۱۱ اردیبهشت ماه به عنوان روز کارگر، گفت: چرخ تولید و اقتصاد به دست کارگران پرتلاش می چرخد.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت ۱۱ اردیبهشت ماه به عنوان روز کارگر، گفت: چرخ تولید و اقتصاد به دست کارگران پرتلاش می چرخد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و همچنین برشمردن ویژگی های شاخص یک کاندیدای اصلح از دیدگاه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، اظهار داشت: وطن دوستی و محور قرار دادن منافع ملی، استواری در برابر دشمنان، ساده زیستی، شجاع و نترس بودن، حامی محرومان و مستضعفان، دارای تعهد و تخصص و تجربه، امانتدار، اخلاق مناسب و ولایتمداری از ویژگی های مهم کاندیداهای اصلح در شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری است.

وی با توصیه به مردم برای انتخاب افرادی مطیع فرامین و خطوط رهبری و ولایت فقیه، افزود: باید در همه عرصه ها افرادی مدیر، توانمند، مومن، متعهد، مردمی و تلاشگر در رأس کار قرار گیرند.

امام جمعه لارستان با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت ابالفضل (ع) و روز جانباز و میلاد امام سجاد(ع)، تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران دارای کارنامه درخشانی از بدو تأسیس بوده است.

حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت ۱۱ اردیبهشت ماه به عنوان روز کارگر، عنوان کرد: چرخ تولید و اقتصاد به دست کارگران پرتلاش می چرخد.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان یاد و خاطره استاد دکتر شهید مرتضی مطهری را گرامیداشت و روز معلم را به فرهنگیان پرتلاش تبریک گفت.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “چرخ تولید و اقتصاد بدست کارگران می چرخد”

  1. کارگر گفت:

    کی به کارگر بدبخت اهمیت میده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین