جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
امام جمعه لار:

سند 2030 یونسکو همجنس بازی را ترویج میکند

امام جمعه لارستان گفت : در سند ۲۰۳۰ یونسکو حق همجنس بازی جزء حقوق بشر دانسته شده است و به نوعی به دنبال تغییر ساختار مستحکم خانواده هستند. به گزارش…

امام جمعه لارستان گفت : در سند ۲۰۳۰ یونسکو حق همجنس بازی جزء حقوق بشر دانسته شده است و به نوعی به دنبال تغییر ساختار مستحکم خانواده هستند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت حجت (عج) و با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع)، اظهار داشت: مسئله امنیت و آرامش در انتخابات بسیار مهم است و همه دستگاههای امنیتی می بایست مطابق با قانون با اخلالگران برخورد کنند.

وی با توصیه به نامزدهای انتخابات در خصوص تبلیغات معقول، افزود: تبلیغات نباید به‌گونه‌ای باشد که موجب درگیری و اختلاف شود یا از طرفی در مردم جامعه توقع نابجا ایجاد کند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه یکی از مسائلی که کاندیداها باید به آن توجه ویژه داشته باشند، معیشت مردم است، تصریح کرد: مسئله عزت ملی و قدرشناسی خون شهدا، توجه به استقلال کشور، تکیه به درون، عدم دامن دامن زدن به اختلافات قومی، مذهبی یا نژادی و غیره می بایست مورد توجه نامزدهای انتخاباتی باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه متأسفانه موضوع مهم سند ۲۰۳۰ یونسکو در بحبوحه بحث های انتخاباتی مغفول مانده است، گفت: محتوای این سند بگونه ای است که امضای آن از سوی مسئوولین کشور، مورد انتقاد رهبر معظم انقلاب قرار گرفت زیرا که این سند برای ملت ها تکلیف مشخص می کند.

وی با اشاره به گله‌مندی مقام معظم رهبری از شورای عالی انقلاب فرهنگی به جهت عدم مراقبت در خصوص سند ۲۰۳۰، ادامه داد: مسئوولان می بایست به وظائف محوله خوب عمل کنند و نگذارند کار به جایی برسد که رهبری مجبور به دخالت شوند.

موسوی با اشاره به تاریخچه و بخشی از بندهای سند ۲۰۳۰ یونسکو، افزود: در این سند آموزش علوم دینی در مدارس خلاف دانسته شده که این مهم برخلاف دین، اسلام، خون شهداست. امام جمعه لارستان با ابراز تأسف نسبت به اینکه در این سند آموزش روابط جنسی در سطح مدارس از دوران ابتدایی تأکید شده است، یادآور شد: در سند ۲۰۳۰ حق همجنس بازی جزء حقوق بشر دانسته شده است و به نوعی به دنبال تغییر ساختار مستحکم خانواده هستند.

وی با انتقاد درخصوص عدم اجرایی شدن سند تحول آموزش و پرورش در چند سال اخیر که زیرنظر رهبر معظم انقلاب تبیین و تصویب شده است، تصریح کرد: آموزش و پرورش شکل دهنده نسل آینده کشور است.

امام جمعه لارستان در پایان از همه مردم برای شرکت با بصیرت در انتخابات در هفته آینده دعوت کرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سند 2030 یونسکو همجنس بازی را ترویج میکند”

  1. لاري گفت:

    جناب اقاي موسوي امام جمعه ي محترم ،جنابعالي از بدو حضور در لارستان بزرگ چقدر پيگير اشتغال و اشتغالزايي جوانان و تاسيس کارخانجات مهم بوده ايد تا جوانان از مخمصه ي بيکاري و فساد نجات پيدا کنند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین