یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13

انتقاد شدید امام جمعه لارستان از اداره مالیات

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با انتقاد از این موضع گیری ناصحیح مسئوولان اداره مالیات این شهرستان، گفت: رهبری هیچگاه اقتصاد مقاومتی را بازیچه ای برای ناراحتی و تحت فشار قراردادن مردم ندانسته اند، بلکه افق اقتصاد مقاومتی تسهیل در کار مردم است و نباید برای از سر باز کردن ارباب رجوع از رهبری مایه گذاشت.

امام جمعه لارستان با انتقاد از این موضع گیری ناصحیح مسئوولان اداره مالیات این شهرستان، گفت: رهبری هیچگاه اقتصاد مقاومتی را بازیچه ای برای ناراحتی و تحت فشار قراردادن مردم ندانسته اند، بلکه افق اقتصاد مقاومتی تسهیل در کار مردم است و نباید برای از سر باز کردن ارباب رجوع از رهبری مایه گذاشت.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نخستین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر لار با گرامیداشت ۱۴ خردادماه سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۸ و انتخاب حضرت امام خامنه ای به عنوان رهبر جامعه اسلامی، اظهار داشت: مهمترین خدمات امام خمینی(ره) به مردم عصر کنونی را استکبارستیزی، آگاه سازی، احیاء انگیزه فداکاری، جهاد و شهادت در راه خدا، خارج کردن اسلام از غربت، قوت و عزت بخشیدن به مسلمانان و غیره برشمرد.

وی با محکوم کردن حرکات جاهلانه گروه های داعش، القاعده و غیره که به نام اسلام چهره آن را مخدوش کرده اند، افزود: دین مبین اسلام آنقدر عظمت دارد که با لجن پراکنی های این گروه ها مکدر نمی شود که نمونه بارز آن گسترش جمعیت مسلمانان در دنیا به خصوص در کشورهای غربی و اروپایی با وجود تبلیغات منفی است.

امام جمعه لارستان با ابراز خرسندی از امنیت و آرامش کنونی در ایران اسلامی با وجود ناامنی ها، جنگ و خونریزی در اطراف آن، تصریح کرد: آنچه باعث نجات ایران از این فتنه ها شده، تدابیر رهبری و بصیرت مردم بوده است.

حجت الاسلام موسوی از مردم همیشه در صحنه لارستان برای شرکت در مراسم های ۱۴ خرداد سالروز رحلت حضرت امام(ره) و ۱۵ خرداد سالروز قیام مردم علیه نظام شاهنشاهی که در مسجد جامع شهر لار برگزار می شود، دعوت کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه قیام ۱۵ خرداد را نقطه عطفی در تاریخ کشور ایران به رهبری حضرت امام(ره) برای آغاز انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: مردم در این روز با روشنگری امام خمینی(ره) درباره تصویب انجمن های ایالتی و ولایتی مردم در شهرهای مختلف از جمله تهران، ورامین، قم و شیراز، به نشانه اعتراض علیه نظام شاهنشاهی به خیابان ها آمدند.

وی از مردم نیک اندیش لارستان خواست تا با شرکت در مراسم گلریزان به مناسبت ماه مبارک رمضان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کنند.

امام جمعه لارستان با تقاضا از مسئولان برای آسیب شناسی جامع و دقیق برای جلوگیری از تکرار تخلفات در انتخابات آتی، تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب رأی مردم حق الناس است و مردم مسئولان را امین خود می دانند و اینکه مردم ساعتها برای رأی دادن حاضر شوند و بعد اعلام باطل شدن آن کنند موجب دلسردی مردم می شود و به همین دلیل باید با کسانی که در انتخابات تخلفات عمدی داشته اند، از طرف مسئولان برخورد قاطع صورت بگیرد.

حجت الاسلام موسوی هدف از اقتصاد مقاومتی را توانمندی اقتصاد ملی و تسهیل در فعالان این عرصه با تکیه بر پتانسیل های داخلی برشمرد و گفت: یکی از کسبه که اداره دارائی لارستان مالیات سنگینی برای او وضع کرده بودند، معترض شده که در پاسخ شنیده است (جدای از درست یا نادرست بودن این اعتراض که نیاز به بازنگری دارد) این کار در راستای اقتصاد مقاومتی و خواست رهبری است.

وی با انتقاد از این موضع گیری ناصحیح، افزود: رهبری هیچگاه اقتصاد مقاومتی را بازیچه ای برای ناراحتی و تحت فشار قراردادن مردم ندانسته اند، بلکه افق اقتصاد مقاومتی تسهیل در کار مردم است و نباید برای از سر باز کردن ارباب رجوع از رهبری مایه گذاشت.

امام جمعه لارستان خطاب به مسئوولان مبنی بر اینکه نباید کاری کنیم که مردم مجبور به گناه شوند، اضافه کرد: برخی اوقات میزان مالیات وضع شده متناسب با درآمد کسب شده کاسب نیست و به همین دلیل مردم مجبور به ارائه آمارهای نادرست و خلاف گویی می شوند و به همین دلیل باید نواقص قانونی برطرف شود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین