شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار مسئولین لارستان با خانواده معظم شهدا کارمند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با خانواده معظم شهدا کارمند دیدار و گفتگو نمود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با خانواده معظم شهدا کارمند دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومي معاونت استانداری و فرمانداري ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان،علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ،ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی،مهندس صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان،علیرضا محمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسوولین این شهرستان بویژه اداراتی که افتخار برخورداری از شهدای گرانقدری در مجموعه کارکنان پیشین خود دارند،در یک دیدار صمیمانه با خانواده محترم این شهدای والا مقام،ضمن گرامیداشت یاد و نام این عزیزان ، به خانواده معظم آنان ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمانهای مقدس این شهیدان برایشان علو درجات در پیشگاه باری تعالی مسئلت نمودند.

فرماندار و امام جمعه لارستان هم با حضور در منزل شهید سلیمان فرخاری از نزدیک با پدر ومادر این شهید سرافراز دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار صمیمانه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه شهدا در عرصه های مختلف رشادت ها و ایستادگی خود را به اثبات رساندند؛اظهار داشت: آرامش و آسایش کنونی ما مدیون خون پاک شهدایی است که با نثار جان و مال خود ریشه های انقلاب را مستحکم و نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.

حسنی خطاب به پدران و مادران شهدا یادآور شد: داشتن فرزند شهید مدال افتخاری است که از سوی خداوند متعال به شما اعطا شده است.

وی گفت: اقتدار کنونی جمهوری اسلامی مرهون رشادت شهیدان و از خودگذشتگی خانواده آن ها بوده و باید قدردان آنان باشیم.

گفتنی است شهید سلیمان فرخاری متولد ۱۳۴۱ در عملیات قدس به اسارت بعثیان عراق در آمد و به دلیل شکنجه های زیاد در تاریخ ۲۰تیرماه ۱۳۶۴ در محل استخفارات عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمدکه جسد مطهر این شهید والا مقام بعد از ۱۶ سال یعنی در تاریخ ۱۰ خرداد ماه ۱۳۸۰ به این شهرستان منتقل و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

مسوولین شهرستان لارستان نیز هرکدام جداگانه با حضور در دیگر منازل شهیدان به بررسی مسایل ومشکلات خانواده معظم شهدا کارمند پرداختند.

گفتنی است مسؤلین توفیق دیدار با خانواده ی معظم شهیدان رحمت اله باقرپوریان،ماشاالله شیخی،جلال بیمون نژاد،رضا اعلایی، احمد شور،عبدالرحیم احمدانیان،خلیل سلطانی،علیرضا گلابی و جانباز وآزاده ابراهیم نامدار را داشتند.

اضافه می گردد که مسئولین همچنین یاد و خاطره ی شهید حاج مسعود امامی استاندار فقید استان قزوین و فرماندار سابق لارستان نیز که از دولت مردان سختکوش و خستگی ناپذیر و خدوم این خطه بود را هم گرامی داشتند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین