جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

1 میلیارد تومان برای بازسازی سینما آزادی لار نیاز است

میلاد لارستان: مدیر فرهنگ و ارشاد ‌لارستان با بیان اینکه سینما آزادی، تنها سینمای موجود در لارستان نیاز به تعمیر و تجهیز دارد، گفت: این سینما با ظرفیت ۷۰۰ نفر…

سینمای شیرازمیلاد لارستان: مدیر فرهنگ و ارشاد ‌لارستان با بیان اینکه سینما آزادی، تنها سینمای موجود در لارستان نیاز به تعمیر و تجهیز دارد، گفت: این سینما با ظرفیت ۷۰۰ نفر برای تعمیر و تجهیز به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ سیدعلی‌اصغر رفعت حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: شهرستان لارستان نخستین شهرستان در استان فارس بود که فیلم محمد رسول‌الله (ص) در آن اکران شد و در ۱۰ روز نخست ۵ هزار نفر به تماشای این فیلم نشستند.

وی گفت: اکران فیلم از ۱۲ تا ۲۲ شهریور در سالن ارشاد لارستان ادامه داشت و به‌دلیل استقبال زیاد به‌مدت ۱۰ روز دیگر از ۲۳ تا ۳ مهرماه تمدید شد.

مدیر فرهنگ و ارشاد ‌لارستان با بیان اینکه اکران فیلم محمد رسول‌الله (ص) مقدمه‌ای برای اکران دیگر فیلم‌های سینمایی در لارستان است، افزود: سینمای آزادی که تنها سینمای موجود در لارستان است، نیاز به تعمیر و تجهیز دارد.

رفعت‌حقیقی خاطرنشان کرد: این سینما با ظرفیت ۷۰۰ نفر برای تعمیر به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و بناست سپاه پاسداران هزینه تعمیر این سینما و وزارت ارشاد هزینه تجهیز آن را بپردازد.

وی تصریح کرد: یک پردیس سینمایی خیرساز با ظرفیت ۱۵۰ نفر و ۲ سالن با ظرفیت ۲۰۰ و ۵۰۰ نفر هم در سایت اداری اداره ارشاد لارستان نیز در آینده ساخته می‌شود.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین