شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
امام جمعه لارستان:

برجام قابل مذاکره مجدد نیست

امام جمعه لارستان دشمنان طرح مذاکره مجدد برجام را مطرح کرده اند که این کار به هیچ وجه امکان پذیر نیست. به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان حجت‌الاسلام سید مختار…

امام جمعه لارستان دشمنان طرح مذاکره مجدد برجام را مطرح کرده اند که این کار به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان حجت‌الاسلام سید مختار موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر لار با اشاره به اینکه همیشه حفظ یک انقلاب از انجام آن سخت‌تر و مشکل‌تر است، اظهار داشت: دهه‌های دوم و سوم تمام انقلاب‌ها دشمنان وارد اتاق فکرهای انقلاب می‌شوند و کنترل انقلاب‌ها را به دست می‌گیرند و درواقع کارشناسان معتقدند که انقلاب‌ها با سروصدا ایجاد می‌شوند ولی بدون سروصدا حذف می‌شوند.

وی با برشمردن برخی از آفت‌هایی که انقلاب را تهدید می‌کند، افزود: عامل مالی که برای ایجاد وابستگی‌های مالی ایجاد می‌شوند، عامل نظامی است که وسیله‌ای برای تهدید جامعه است اما ملت‌های زنده و با ایمان از این عامل نمی‌ترسند، عامل تبلیغاتی برای فریب دل‌ها و قطع حقایق است، ازجمله آفت‌هایی است که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند.

امام جمعه لارستان بابیان اینکه نخستین کاری که در تبلیغات انجام می‌دهند این است که عوامل صدق و صفا را زیر سؤال ببرند و انسان‌ها و مردم را مردد کنند تا دل‌ها را قریب دهند، تصریح کرد: امروز استکبار در دنیا با این سه عامل در حال کار کردن است.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: آمریکا الآن سعی دارد تا عربستان که ظالم واقعی است  را مظلوم جلوه دهد اما یمن که مظلوم است را ظالم نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار کودک در یمن کشته‌شده‌اند اما صدای آن‌ها بیرون نیامد، ادامه داد: این همه تجهیزات امریکا برای قتل‌عام کردن مردم یمن به عربستان داده اما هیچ‌کدام از منادیان حقوق بشر صدایش هم درنیامده است.

حجت‌الاسلام موسوی بابیان اینکه چند روز پیش نیز شیخ عیسی قاسم حکم زندان و سلب تابعیت را برایش زدند اما هیچ اعتراضی از طرف آن‌ها رخ نداد اما اگر یک روزنامه‌نگار چپی در ایران اتفاقی برایش رخ دهد صدای آن‌ها درمی اید که در ایران آزادی وجود ندارد، گفت: بنا به تأکید رهبر معظم انقلاب ایمان روشن و ایمان با بصیرت عوامل مقابله با استکبار است.

وی با تأکید بر اینکه باید بنیان‌های ایمان در جامعه ما تقویت شود، افزود: با حرف نمی‌توان با عوامل استکبار مقابله کرد.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه امروز دشمن در فضای مجازی و در دست فرزندان ماست، تصریح کرد: باید محیط‌های فرهنگی ما تقویت شود و مساجد شهر بازنگری شود و مطابق نیازهای روز و جوانان محیط‌های فرهنگی ایجاد شود.

وی یادآور شد: باید مساجد مکانی برای رفت و آمد جوانان باشد زیرا اگر ما بتوانیم در بحث هویت‌سازی به خوبی عمل کنیم دشمن هرچقدر هم توان بگذارد نمی‌تواند اهداف پلید خود را به ثمر برساند.

حجت‌الاسلام موسوی بابیان اینکه اساسی‌ترین نیاز امروز کشور عامل وحدت است، گفت: امروز که دشمنان ما به عهدهای خود پایبند نبوده‌اند و بحث بازنگری در برجام را در میان گذاشته‌اند ما نیازمند وحدت گروه‌های مختلف سیاسی و ملی هستیم و سیاسیون باید باهم در مقابل دشمن باهم متحد باشند و وحدت کلمه داشته باشند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین