پنج شنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ادامه دو بانده کردن محور لار ـ جهرم نیازمند تأمین اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: ادامه دو بانده کردن محور لار ـ جهرم نیازمند تأمین اعتبار است. داریوش نصر در بازدید از باند دوم محور لارستان ـ جهرم در…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: ادامه دو بانده کردن محور لار ـ جهرم نیازمند تأمین اعتبار است. داریوش نصر در بازدید از باند دوم محور لارستان ـ جهرم در جمع

خبرنگاران اظهار داشت: در دو سال اخیر ۲۷ کیلومتر از این محور آسفالت شده است.

وی افزود: عملیات احداث باند دوم این محور حدفاصل کورده تا دهکویه از کیلومتر ۱۸ تا ۲۷ به اتمام رسیده و پس از نصب علائم ایمنی و ایجاد مسیر ورود و خروج در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نصر با بیان اینکه برای اجرای این پروژه تاکنون ۱۰۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۲۰۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی شده است، تصریح کرد: همچنین برای این مسیر تا این مرحله ۳۴ پل احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اینکه پیمانکاران پروژه باند دوم محور لار تا دهکویه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از این اداره کل طلب دارند، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و تعامل بسیار خوب با پیمانکاران در حال حاضر این پروژه فعال است.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از فارس، وی با بیان اینکه کار دو بانده شدن این محور از دهکویه به سمت بریز نیز در دست اقدام است، ادامه داد: طول محور لار ـ جهرم ۱۵۵ کیلومتر است که حدود ۱۰۰ کیلومتر آن در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار دارد.

نصر گفت: ادامه دوبانده کردن محور لار ـ جهرم نیازمند تأمین اعتبار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جاده لارستان ـ جهرم یکی از پرترددترین محورهای جنوب کشور محسوب می‌شود و به دلیل نزدیکی به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و جزایر جنوبی کیش و قشم از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین