شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جوان لارستانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شد

نائب رئیس هیأت کشتی لارستان گفت: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، ۳۰ آزادکار را به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کرد که نام محمدرضا عسکرپور کشتی گیر شایسته لارستانی در…

نائب رئیس هیأت کشتی لارستان گفت: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، ۳۰ آزادکار را به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کرد که نام محمدرضا عسکرپور کشتی گیر شایسته لارستانی در میان آنها دیده می شود. هومن اکبری با اعلام این خبر اظهار داشت: محمدرضا عسکرپور از لارستان تنها کشتی گیر فارسی است که پس از درخشش در پیکارهای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان، جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه کشتی گیران جوان کشورمان خود را به منظور حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان آماده می کنند، خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران از روز هفتم فروردین ماه ۹۷ در خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود و تا نوزدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

نائب رئیس هیأت کشتی شهرستان لارستان با بیان اینکه این کشتی گیر لارستانی در وزن ۶۵ کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شده است و در اولین دوره رده سنی جوانان موفق ظاهر شد، افزود: تقی اکبرنژاد به عنوان سرمربی در این اردو حضور دارد و اسماعیل پلویی سرپرست کشتی گیران ملی پوش جوان کشورمان است.

اکبری با تاکید بر اینکه آینده درخشانی در انتظار این کشتی گیر لارستانی خواهد بود و بزرگترین آرزوی ورزشی محمدرضا عسکرپور فتح سکوهای جهانی و المپیک است، اذعان داشت: عسکرپور چندین مدال رنگارنگ از رقابت های قهرمانی کشور کشتی آزاد و ساحلی را در کارنامه خود دارد و در اردوهای مختلف تیم ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور داشته است.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از ايپنا وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم از سوی مسوولان آموزش و پرورش فارس و هیأت کشتی لارستان با فدراسیون دانش آموزی کشور جهت حضور محمدرضا عسکرپور در رقابت های کشتی آزاد آموزشگاه های جهان صورت گرفته است، تصریح کرد: مسابقات کشتی آزاد مدارس جهان اردیبهشت ماه ۹۷ در مراکش برگزار می شود.

پیشکسوت کشتی لارستان با اشاره به اینکه هیأت کشتی شهرستان لارستان همواره یکی از هیأت های برتر استان فارس بوده است، ادامه داد: جا دارد از زحمات علی اکبر عسکرپور رئیس هیأت کشتی شهرستان لارستان و از مربیان زحمتکش فارس و لارستان که چندین کشتی گیر این شهرستان را به جامعه کشتی کشور معرفی کرده است تقدیر و تشکر کنم

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین