جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هفته سوم مرداد ماه 1385- شماره 433 (مفتي دين مبين فتوا فروخت)

 شايد پيشينه تاريخي فتوا فروشي به سال ۶۱ هجري برگردد كه شُريح قاضي به خروج پسر پيامبر خدا؛ يعني حسين بن علي (ع) از دين جدش فتوا داد و عمله‌هاي…

 شايد پيشينه تاريخي فتوا فروشي به سال ۶۱ هجري برگردد كه شُريح قاضي به خروج پسر پيامبر خدا؛ يعني حسين بن علي (ع) از دين جدش فتوا داد و عمله‌هاي خلوت و جلوت نيز به شهادت آن حضرت اقدام كردند و كلمه سياه بي‌غيرتي را در تاريخ اسلام ثبت نمودند.
از موارد بيشمار قضاياي تاريخي فتوا فروشي مي‌گذريم و به فاجعه هولناك حملات ناجوانمردانه صهيونيسم غاصب به جنوب لبنان مي‌پردازيم كه جوانان جان بر كف حزب‌الله با تسليحاتي كه مهيا نموده‌اند به دفاع از مرز و بوم خود پرداخته‌ و اجازه تجاوز را به دشمن نداده و نقشه‌هاي او را تا حد توان نقش بر آب كرده‌اند اما دشمن براي اينكه شكست خويش را كتمان كند ديوانه‌وار سرتاسر جنوب لبنان را زير حملات هوايي خود گرفته و تمام امكانات زيستي را اعم از منازل، مساجد، پل‌ها محل تجمع عمومي، كارخانه‌ها و… را نابوده كرده و به كودك و پير و جوان و زن و مرد هيچ رحم نمي‌كند و آمريكاي خونخوار نيز جنايات هولناك صهيونيسم را تأييد مي‌نمايد و اجازه يك محكوميت ساده از سازمان ملل سلب مي‌نمايد و براي نابودي و كشتار مردم بي‌دفاع ۵۰۰ موشك ليزري را به اسرائيل تحويل مي‌دهد.
از سويي كساني كه بايد سرسختانه از مدافعين اسلام حمايت نمايند، آنهايي كه خود را نه تنها مسلمان بلكه مبلغ اسلام و مرزبان اسلام مي‌دانند و خويشتن را به علوم اسلامي عالم و به حقايق جهان اسلام واقف مي‌خوانند با صدور فتوايي ياري رساندن به حزب‌الله لبنان را منع مي‌كنند.
يكي نيست از اينها پرسش كند بين شما كه با فتوا حمايت از مظلوم را منع مي‌كنيد و وتوي آمريكا در شوراي امنيت چه تفاوتي است آيا هر دوي شما حامي اسرائيل نيستيد؟!
در اين وادي داستان دزد و قاضي پروين اعتصامي به ياد انسان مي‌آيد كه مي‌گويد: پليسي، دزدي را سوي قاضي برد و جمعيتي همراه او بودند و قاضي از او پرسش‌ها مي‌كرد در نهايت او به قاضي گفت:
دزدي پيدا و پنهان كار توست
مال دزدي جمله در انبار توست
تو قلم بر حكم داور مي‌بري
من زديوار و تو از در مي‌بري
مسلمانان بي‌دفاع كه مورد تهاجم وحشتناك سلاح هاي مرگبار و خارج از رويه اسرائيل قرار گرفته‌اند اگر از ناحيه رهبران اسلامي مورد دفاع قرار نگيرند به چه كسي رجوع كنند آيا مفتي وهابي مي‌داند كه با صدور فتوا بر عدم جواز ياري رساندن به حزب‌الله در تمام اعمال و جنايات اسرائيل شريك خواهد بود. آيا مفتي سعودي از نقشه خائنانه اسرائيل براي مطيع كردن و به سكوت كشاندن مسلمين خاورميانه مطلع است؟
و دوباره چنين فتوا مي‌دهد اگر مطلع است و چنين مي‌كند وابستگي خود را به استكبار و ستمگران تاريخ نشان داده است و بايد اسم اسلام را از روي خود بردارد زيرا مسلماني كه با ظلم و ظالم سازش داشته باشد مسلمان نيست و اگر نمي‌داند خود را از جرگه فتواداران دور سازد و مسلمين را از افتادن در دره هولناك تفرقه جدا نمايد.
خوشبختانه جهان اسلام از حيله‌هاي استكبار واقف هستند و آب به آسياب دشمن ريختن را از هيچ كس نمي‌پذيرند اگرچه مفتي وهابي يا دست راست فرعون مصر باشد.
مسلمانان بايد كاملاً بيدار باشند و بدانند كه اسرائيل با توپ تفرقه و موشك اختلاف بهتر به نتيجه مي‌رسد تا هواپيماهاي غول‌پيكر  F18. F16و …
اتحاد و وحدت مسلمين عالم و يكپارچگي آنان و هوشياري و بيداري‌شان عامل پيروزي و ناكامي سپاه دشمن است نگذاريم بيش از اين مسلمين به رنج و گرفتاري مبتلا شوند.

مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۷:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین