جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
امام جمعه لارستان

مدیران برای سال 97 برنامه کاری داشته باشند/زیرساختهای صادرات کالا فراهم شود

امام جمعه لارستان به اشاره به اهمیت نقش دولت در حمایت از کالای ایرانی، عنوان کرد: دولت می تواند ضمن مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از واردات بی رویه…

امام جمعه لارستان به اشاره به اهمیت نقش دولت در حمایت از کالای ایرانی، عنوان کرد: دولت می تواند ضمن مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از واردات بی رویه خارجی از تولیدکنندگان حمایت کند و با فراهم سازی زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاری مشکل بیکاری را رفع کند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تبریک مجدد سال نو و با یادآوری شعار امسال بنام «حمایت از کالای ایرانی»، اظهار داشت: مدیران باید در سال ۹۷ باید برای دستیابی به اهداف و کسب پیشرفت دارای برنامه باشند.

وی با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، افزود: پدران با گذشت از خواستهای خود آسایش را برای خانواده فراهم می آورند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر حمایت از کالای ایرانی، تصریح کرد: تعیین شعارهای اقتصادی از سوی رهبری یک حرکت تاکتیکی برای مقابله با توطئه دشمنان علیه کشورمان در زمینه اقتصادی به عنوان پاشنه آشیل جمهوری اسلامی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه اقتصاد ریشه بسیاری از مشکلات می تواد باشد، ادامه داد: اگر مشکلات معیشتی وجود داشته باشد بنا به روایات باعث فساد خواهد شد.

وی به اشاره به اهمیت نقش دولت در حمایت از کالای ایرانی، عنوان کرد: دولت می تواند ضمن مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از واردات بی رویه خارجی از تولیدکنندگان حمایت کند و با فراهم سازی زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاری مشکل بیکاری را رفع کند.

امام جمعه لارستان با برشمردن برخی دیگر از اقداماتی که می تواند توسط مسئولان اجرایی برای حمایت از کالای ایرانی انجام شود، خاطر نشان کرد: فراهم سازی سازی زمینه صادارت کالاها و از میان برداشتن مراحل پیچیده اداری در این عرصه که یکی از دغدغه های تجار و تولیدکنندگان است، می توان حجم تولیدات داخلی را بالا برد.

وی با تأکید بر نقش مهم تولیدکنندگان برای ترغیب افراد جامعه در حمایت از کالای ایرانی، تصریح کرد: تولیدات با کیفیت و مرغوب و همچنین مقرون به صرفه باید مورد توجه صنعتگران باشد.

حجت الاسلام موسوی خطاب به مصرف کنندگان در تبیین واژه «حمایت» در شعار سال ۹۷، گفت: منظور از بیان این مطلب خرید کالاهای بی کیفیت نیست و از طرفی توقعات نیز نباید به گونه ای باشد که تولیدات داخلی ما در همین گام های نخست کالایی بسیار بهتر از کشورهای دارای صنایع پیشرفته تولید کنند.

این مسئول دولت، تولیدکننده و مصرف کننده سه ضلع مهم در حمایت از کالای ایرانی هستند، یادآور شد: کشوری مانند آلمان پس از جنگ جهانی دوم بعد از حدود ۶۰ سال توانستند به قدرت اقتصادی اروپا تبدیل شود.

وی با اشاره به صحبت های اخیر «محمد بن سلمان» ولیعهد کشور عربستان مبنی بر اینکه عربستان بنا به خواسته غرب وهابیت را گسترش می دهد، افزود: پولی که باید صرف عزت امت اسلام شود، اکنون در راه ترویج تفکر افراطی وهابیت مطابق با منفعت آمریکا و مستکبران در حال صرف شدن است که علمای اسلام این موضوع خطرناک را برای مسلمانان تبیین و روشنگری کنند.

امام جمعه لارستان با یاداوری برخی از صحبت های اخیر «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان درخصوص فتنه انگیزی عربستان برای کاستن از نفوذ ایران و حزب الله در کشور سوریه، گفت: رجال سیاسی عربستان اکنون به عنوان عامل استکبار در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت ۱۲ فروردین ماه به عنوان روز جمهوری اسلامی، تصریح کرد: ۱۲ فروردین، روز بازگشت به پاک فطرت و خاری به چشم دشمنان است.

وی با عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب(س) و نقش بزرگ آن حضرت در واقعه عاشورا، اضافه کرد: ان حضرت با سپرساختن خود در برابر بلاها و در مواجه با دشمن به وظیفه خود برای حفظ اسلام عمل کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین