پنج شنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

100 هزار موشک برای شلیک به اسرائیل در اختیار حزب‌الله است

میلاد لارستان: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: از آفات سیاست مداخله‌گرانه آمریکا و متحدانش آوارگی میلیون‌ها سوری، عراقی و … است. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

خبرگزاری فارس: 100 هزار موشک و راکت برای شلیک به سرزمین اشغالی در اختیار حزب‌الله است/با مدل سازش و تسلیم هیچ کشوری به آسایش، امنیت و رفاه دست نیافتمیلاد لارستان: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: از آفات سیاست مداخله‌گرانه آمریکا و متحدانش آوارگی میلیون‌ها سوری، عراقی و … است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس سردار حسین سلامی عصر ا‌مروز در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره جان‌باختگان فاجعه منا، شهدای حرم و شهدای شهرستان نور اظهار داشت: آمریکا می‌خواهد جغرافیای اسلام را تکه‌تکه کند و برای تضعیف، عقب نگه داشتن مسلمانان، غارت ثروت‌های مادی و معنوی آنان، چپاول ثروت‌های نفتی و غیرنفتی این کشورها تلاش می‌کند و از هر راه و ترفندی وارد می‌شود تا نفوذ کند.

وی یادآور شد: تاریخ نشان داد، با مدل سازش و تسلیم هیچ کشوری به آسایش، امنیت و رفاه دست نیافت، کشورهایی که تکیه‌گاه خود را آمریکا و غرب قرار دادند و تسلیم سیاست آنان هستند، هیچ نشانه‌ای از پیشرفت ندارند و جاهلیت مدرن و نوین بر جوامع آنها حاکم است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: تنها یک ملت در جهان اسلام معتبر و سربلند است و همه قدرت‌ها به او احترام می‌گذارند و حرف اول را در دنیا می‌زند و کلید حل مشکلات منطقه شناخته می‌شود و هیچ کشور و قدرتی نمی‌تواند اراده خود را بر او تحمیل کند، ایران اسلامی است.

این مسئول تصریح کرد: مردان این سرزمین سرباز ولایت هستند و به فرمان ولی امر خود سنگر به سنگر، سرزمین به سرزمین دشمن را تعقیب می‌کنند و به خواسته او وقعی نمی‌گذارند.

سلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران به تحریم اقتصادی دشمنان پاسخ شکننده داد، به‌طوری که آنان از سیاست تحریم رسماً منصرف شدند، هرچند با تهاجم فرهنگی خواستند جوانان ما را نمازگریز و بی‌تفاوت بار بیاورند اما نتوانستند.

وی بیان کرد: به برکت انقلاب و ترویج روحیه جهاد، فلسطینی‌ها که زمانی به دشمن سنگ پرتاب می‌کردند امروز موشک می‌زنند، بیش از ۱۰۰ هزار موشک و راکت برای شلیک به هر نقطه از سرزمین اشغالی در اختیار حزب‌الله است، در یمن انصارالله می‌جنگند، این‌ها ظرفیت‌های نیرومند شکل‌یافته ایران اسلامی است، جهان اسلام در حال قدرت‌یابی است و دشمنان اسلام در حال غروب هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: امروز دیگر دست مسلمانان بسته نیست و بی‌پناه نیستند، تکیه‌گاه مسلمانان در مقابل جهان مستکبر، رهبر معظم انقلاب است و دشمن این را می‌داند و باید به این واقعیت‌ها احترام بگذارد.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین