یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

فعالیت 150 دستگاه ماشین آلات سنگین در جنوب فارس

میلاد لارستان: مدیر کل راه و شهر سازی لارستان با بیان اینکه این اداره کل بیش از ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برخوردار است، گفت: این وسایل و تجهیزات به…

میلاد لارستان: مدیر کل راه و شهر سازی لارستان با بیان اینکه این اداره کل بیش از ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برخوردار است، گفت: این وسایل و تجهیزات به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مردم جنوب فارس است.

به گزارش میلاد لارستان، داریوش نصر در بازدید از ماشین آلات راهسازی این اداره کل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی لارستان با بیش از ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مردم جنوب فارس است.

وی افزود: تا کنون حدود ۶۰ دستگاه از ماشین آلات به صورت اساسی بازسازی و تعمیر شده اند و بیش از ۹۰ دستگاه از ماشین آلات به صورت جزئی کار تعمیرات آنها به پایان رسیده و آماده خدمت رسانی هستند.

مدیر کل راه و شهر سازی لارستان تصریح کرد: طی دو سال اخیر با سیاستی که این اداره کل در پیش گرفته و به صورت ابتکاری بیش از ۱۵۰ کیلومتر توسط همین دستگاههای اداره کل عملیات راهداری محوری و ایمن سازی محور های استحفاظی این اداره کل صورت گرفته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: این اداره کل طی سال های اخیر با پیگیری های صورت گرفته موفق به خرید بیش از ۱۷ دستگاه راهسازی و راهداری جدید و با  افزودن آنها به جمع ماشین الات موجود زمینه خدمت رسانی بیشتر به هموطنان را فراهم نمایند .

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین