پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هفته چهارم مهرماه 1386 -شماره 489 (كم‌لطفي ميراث فرهنگي استان فارس)

      ميراث فرهنگي استان چند جلد از آثار فرهنگي فارس را با مجلدات الوان و كاغذ گلاسه به چاپ رسانده و براي نگهداري و نظاره و شناسايي به…

 

 

 

ميراث فرهنگي استان چند جلد از آثار فرهنگي فارس را با مجلدات الوان و كاغذ گلاسه به چاپ رسانده و براي نگهداري و نظاره و شناسايي به شهرستانها ارسال كرده‌اند.
چيزي كه در ديد اول  در هر شهرستان مورد بررسي قرار مي‌گيرد پس از تورق و تماشاي اجمالي همه آثار اين است كه از آثار فرهنگي ها، در چند شماره  چاپ شده و چند صفحه از اين كتاب نفيس به خود اختصاص داده است.
اين مطلب براي مردم لارستان با قدمتي كهن دور از ذهن و انتظار نبوده و نخواهد بود با تورق چهار جلد از آثار فرهنگي استان مشخص مي‌شود تنها يك عكس از بازار قيصريه و يك عكس از گراش نظر بيننده را به خود جلب مي‌نمايد و از ساير آثار لارستان اعم از شهرستان لار و بخش‌هاي هفتگانه هيچ خبري نيست!
مشخص نيست اين كم‌لطفي‌ها يا خداي ناكرده غرض‌ورزي‌ها از چه ناشي مي‌شود قدمت كاروانسراها، قلعه اژدهاپيكر، مقبره مادر نادر، باغ نشاط و… اظهر من‌الشمس است و عدم انعكاس آن چيزي جز كتمان حقايق از ناحيه ميراث فرهنگي استان به اثبات نمي‌رساند و اين نيز جز بدبيني عمومي فايده‌اي براي پايتخت فرهنگي كشور به ارمغان نمي‌آورد.
اميد است مسئولين امر در تغيير مشي نادرست اقدام نمايند.
مدير مسئول

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۸:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین