جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

برخورداری 5 هزار خانوار از حمایتهای کمیته امداد لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان لارستان، گفت: ۵ هزار خانوار نیازمند از خدمات این نهاد در این شهرستان بهره مند هستند. به گزارش میلاد لارستان،…

خبرگزاری فارس: برخورداری 5 هزار خانوار از حمایت‌های کمیته امداد لارستانمیلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان لارستان، گفت: ۵ هزار خانوار نیازمند از خدمات این نهاد در این شهرستان بهره مند هستند.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر لار، ضمن ارائه آمار عملکرد این نهاد در لارستان، اظهار داشت: حدود ۵ هزار خانوار از خدمات این نهاد در لارستان برخوردار هستند.

وی تلاش و اهداف کمیته امداد را عامل مهمی در توسعه شهری دانست و افزود: خانواده فقرا به دلیل غیر فعال بودن در سطح جامعه، روند توسعه شهری را با مشکل مواجه می سازند که در این راستا کمیته امداد توانسته است با پرداخت وامهای اشتغالزایی و ایجاد شغلهای متفاوت توسط مددجویان در سطح شهرستان بر این مشکل فایق آید.

مدیر کمیته امداد لارستان خاطر نشان کرد: کمیته امداد نه تنها مشکلات امروز خانواده های زیر پوشش را رصد می کند بلکه به ده ها سال آینده نیز توجه دارد که برنامه بیمه های اجتماعی جهت نیل به این هدف در کمیته امداد در حال اجرا می باشد.

دلاور همکاری سازمانها و نهادها را در رفع محرومیت زدایی را خواستار شد و تصریح کرد: تعامل خوبی با ادارات، سازمانها و مراکز خیریه صورت پذیرفته است که مسائل محرومین به صورت گروهی در حال پیگیری است.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین