جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
جشنواره عمار در لارستان

اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار در لارستان

میلاد لارستان: دبیر اجرایی جشنواره مردمی عمار در لارستان با بیان اینکه در سال گذشته فیلم های جشنواره مردمی عمار در بیش از ۸۰ نقطه این شهرستان و برای ۷…

جشنواره عمار در لارستانمیلاد لارستان: دبیر اجرایی جشنواره مردمی عمار در لارستان با بیان اینکه در سال گذشته فیلم های جشنواره مردمی عمار در بیش از ۸۰ نقطه این شهرستان و برای ۷ هزار نفر، اکران شد، گفت: امسال نیز، برای سومین سال پیاپی فیلم های جشنواره عمار در لارستان اکران می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ رضا تکبیری شنبه شب در نشست خبری با اشاره به تاریخچه جشنواره مردمی عمار در سطح کشور و شهرستان لارستان، اظهار داشت: جشنواره مردمی عمار در کشور کار خود را از سال ۸۹ و در لارستان از سال ۹۲ آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در دی ماه کار اکران فیلم های ششمین سال جشنواره عمار در کشور و سومین آن در لارستان آغاز می شود، افزود: هدف از فعالیت این جشنواره مردمی، ایجاد گفتمان های انقلابی و مورد نظر رهبری و همچنین استفاده از ظرفیت هاست.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی عمار در لارستان با اشاره به اینکه اکران فیلم ها در سراسر کشور به صورت کاملاً رایگان، خودجوش و مردمی و بدون حمایت بودجه ای از ارگانی خاص صورت می پذیرد، تصریح کرد: این جشنواره امسال در دو سطح داخلی و بین المللی برگزار می شود.

وی گفت: در اکران سال گذشته فیلم های جشنواره مردمی عمار در لارستان  در بیش از ۸۰ مکان و برای ۷ هزار نفر ، به نمایش درآمد.

تکبیری با بیان اینکه امکان اکران فیلم ها در تمام اماکن عمومی از قبیل مدارس، دانشگاه ها، مساجد، پارک ها حتی زندان ها وجود دارد، خاطر نشان کرد: فراخوان شرکت در این جشنواره مردمی از شهریور ماه سال جاری در پنج بخش و هشت موضوع مختلف فیلم سازی، فیلمنامه نویسی، انیمیشن، مستند کوتاه، پژوهش ها، مقالات سینمایی، گرافیک و بازی های رایانه ای آغاز شده و مهلت ارسال آثار حداکثر ۵ روز پس از پایان زمان ثبت نام اولیه است.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه مرکزی لارستان کار اکران در شش بخش و هشت شهر به اضافه توابع و روستاهای این شهرستان را بر عهده دارد، افزود: افراد علاقمند می توانند جهت تهیه فیلم ها به دفتر دبیرخانه واقع در لار، شهرجدید، ۱۲ متری سینما آزادی مراجعه و یا مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۶۴۴۷۶۹۳۵ پیامک کنند.

 دبیر اجرایی جشنواره مردمی عمار در لارستان اضافه کرد: علاقمندان می توانند جهت اطلاع از آخرین اخبار و تصاویر مربوط به جشنواره مردمی عمار به آدرس های اینترنتی ammarlar.ir یا ammarfilm.ir مراجعه نمایند.

وی در پایان، ابراهیم روشن ضمیر را به عنوان دبیر افتخاری جشنواره مردمی عمار در منطقه لارستان معرفی کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین