چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

امام جمعه لارستان:نباید از ترس مار به اژدها پناه ببریم

امام جمعه لارستان امام جمعه لارستان با هشدار نسبت به اینکه مذاکره با آمریکا یعنی پناه بردن از ترس مار به اژدهاست، تأکید کرد: آمریکا به دنبال تحمیل خواسته ها…

امام جمعه لارستان امام جمعه لارستان با هشدار نسبت به اینکه مذاکره با آمریکا یعنی پناه بردن از ترس مار به اژدهاست، تأکید کرد: آمریکا به دنبال تحمیل خواسته ها و منافع خود است.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تبریک عید سعید غدیرخم و با استناد به آیات قرنی درخصوص تثبیت این روز بزرگ، اظهار داشتک با ولایت، دین از حیث اجزا کامل شد.

وی با اشاره به تشکیل گروه اقدام علیه ایران در کاخ سفید، افزود: هدف از تشکیل این گروه، عملیات سازی شروط ۱۲ گانه وزیر امور خارجه امریکاست.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه گروه اقدام علیه ایران در ۲۵ مردادماه یعنی ۳ روز قبل از سالروز کودتای ۲۸ مردادماه بوده است، تصریح کرد: هدف آمریکا در این مقطع فشار حداکثری دیپلماتیک بر جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به گوشه ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در ۲۲ مردادماه جاری در جمع مردم از استانهای مختلف، خاطر نشان کرد: ایشان در این دیدار علاوه بر بصیرت افزایی و آگاهی دهی، وظائف مسئولان را در بخش های مختلف تبیین کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه بنا به فروده رهبری همه مشکلات کشور ناشی از تحریم ها نیست، ادامه داد: برخی از مشکلات ناشی از مسئل درونی و نحوه مدیریت است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه تحریم ها نباید بهانه ای برای سوء مدیریت ها باشد، یاداور شد: ۲۰ تا ۳۰ درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم هاست که به مین دلیل نباید هرکسی نقصی در کار پیدا می کند آن را مربوط به تحریم ها بداند.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برخی ها به شکلی القاء می کنند که کشور به بن بست رسیده و هیچ راهی جز پناه بردن به دشمنان وجود ندارد، تصریح کرد: ما نباید از ترس ما به اژدها پناه ببریم.

امام جمعه لارستان با هشدار نسبت به اینکه مذاکره با آمریکا یعنی پناه بردن از ترس مار به اژدهاست، تأکید کرد: آمریکا به دنبال تحمیل خواسته ها و منافع خود است.

وی با بیان اینکه انها که می گویند دولت باید برکنار شود، در قشه دشمن نقش افرین هستند، افزود: دولت باید سرپا بماند و وظائف خود را در حل مشکلات انجام دهد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره از دولت و رئیس محترم جمهور حمایت کرده اند.

امام جمعه لارستان با اشاره به بخشی دیگر از بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به کسانی که از جنگ می ترسند، تصریح کرد: جنگی رخ نخواهد و مذاکره نخواهیم کرد.

وی با اشاره به ابزارهای رسانه ای دشمنان، گفتک آنان به سوءاستفاده از ابزارهای رسانه ای به دنبال القاء افکار خود و جهت دهی به ملت ها هستند.

حجت الاسلام موسوی در پایان ولادت امام هادی(ع)، عید سعید غدیرخم را تبریک گفت و هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین