پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

مردم تمام قد پشت مسوولان مبارزه با فساد ایستاده اند

امام جمعه لارستان با اشاره به دستور رهبری نسبت به مبارزه با فساد نظارت کامل و جامع، گفت: در سطح شهرستان لارستان نیز توقع می رود نیروی انتظامی و دادگستری و…

امام جمعه لارستان با اشاره به دستور رهبری نسبت به مبارزه با فساد نظارت کامل و جامع، گفت: در سطح شهرستان لارستان نیز توقع می رود نیروی انتظامی و دادگستری و … با فساد مبارزه کنند و بدانند که در این راه ملت تمام قد پشت مسئولان ایستاده اند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار  با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب و توصیه های ایشان به دولتمردان، اظهار داشت: شاخصه های حکومت علوی عدالت، پارسایی و پاکدامن بودن است و ملاک اینکه یک دولت خوب یا بد است را وجود این شاخصه ها در آن دولت دانست.

وی با اذعان به اینکه دشمن بر موضوع اقتصاد متمرکز شده و باید در این عرصه قوی و پر حجم کار کرد، افزود: اینکه رهبری سالهاست بر موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید می کنند برای این است که می دانند دشمنان بر این موضوع طمع دارند.

امام جمعه لارستان تصریح کرد: همت مسئولان می طلبد که کار انجام دهند و همت مردم را نیز می طلبد که با حمایت از تولید داخلی با این حربه دشمن مبارزه کنید.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه امروز اتحاد و انسجام بین مسئولان و قوای مختلف نظام بیش از گذشته مورد اهمیت است و باید  بخش های مختلف به دولت کمک کنند زیرا دولت در وسط میدان است، خاطر نشان کرد: لازمه مبارزه با دشمنان خارجی وجود وحدت و انسجام داخلی است و مردم نیز در سطوح مختلف توقع دارند که مسئولان انها با هم اتحاد و همدلی داشته باشند و اگر اختلافی نیز وجود دارد آن را در پشت پرده حل نمایند.

وی با بیان اینکه مردم توقع خبرهای خوش هستند و خبر خوش محصول این وحدت و همدلی است، مام علی(ع) در خطبه ای می فرمایند: یاران معاویه در باطل خود دارای اتحاد هستند اما یاران خودشان در حق خود دارای دوگانگی می باشند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ناتو عربی و اروپایی هستند، یادآور شد: مسئولان باید در سایه وحدت مشکلات را بر طرف نمایند.

امام جمعه لارستان با تاکید بر اینکه مسولان باید تلاش همه جانبه ای در راستای حل مشکلات کارخانه ای تعطیل و نیمه تعطیل نمایند تا انها بتوانند با ظرفیت خود کار کنند، تاکید کرد: باید از دولت حمایت کرد اما در کنار ان دولت نیز با تمام توان خود در جهت حل مشکلات قدم بردارند. مسئولان شهرستان نیز باید با تشکیل کارگروه برای حل مشکلات قدم بردارند.

وی با اشاره به دستور رهبری نسبت به مبارزه با فساد نظارت کامل و جامع، گفت: در سطح شهرستان لارستان نیز توقع می رود نیروی انتظامی و دادگستری و … با فساد مبارزه کنند و بدانند که در این راه ملت تمام قد پشت مسئولان ایستاده اند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه این قابل پذیرش نیست که در جامعه ما عده ای منتظر آخر ماه باشند تا یک حقوق چندصد هزارتومانی دریافت کنند اما افرادی طی چند روز دهها میلیارد از همین مراکز فساد به دست بیاورند، تاکید کرد: مسئولان باید این منفذها را مسدود کرده و ببندند.

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه مبارز با عاملان مفاسد اقتصادی گامی بزرگ به حساب می اید، افزود: قوه قضاییه با تمام توان باید این رویه را ادامه دهد و قاطعیت به کار گیرد زیرا این اتفاق باعث می شود که از اسیبهای اجتماعی جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته کلیات ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در صحن علنی مجل به تصویب رسید که یکی از این شهرستانها لارستان بوده است، اضافه کرد: توقع می رود با پیگیری های نماینده مردم این مهم به سرانجام برسد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین