جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دیدار بسیجیان با امام جمعه لارستان

همزمان با اولین روز از هفته مبارک بسیج، بسیجیان لارستان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از تنویر،همزمان با اولین روز از هفته…

همزمان با اولین روز از هفته مبارک بسیج، بسیجیان لارستان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از تنویر،همزمان با اولین روز از هفته مبارک بسیج، بسیجیان لارستان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمختار موسوی در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت گفت: بسیج از دیدگاه نظام اسلامی یک فرهنگ و بخشی از هویت دینی و ملی ماست که ریشه در فرهنگ عاشورا دارد و در واقع بسیج عصاره ی پیام عاشوراست و این پیام همان فریاد هیهات من الذله امام حسین(ع) است.

وی افزود: بسیج با تبعیت از این فرهنگ، ذلت ناپذیری خود را در عرصه های مختلفی چون عرصه های نظامی، علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… نشان داده و به حق که این فرهنگ بسیجی و ذلت ناپذیری در هر عرصه ای که تاکنون وارد شده محصولی جز عزت و اقتدار و عظمت برای نظامی اسلامی به همراه نداشته است.

گفتنی است؛ در ابتدای این برنامه سرگرد جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان و سه نفر از بسیجیان به نمایندگی از مجموعه بزرگ بسیج و سپاه لارستان، نظرات و پیشنهادات خود را در مسائل گوناگون ارائه کردند که با استقبال امام جمعه محترم مواجه گردید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۴:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین