جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

دیدار اعضاء شوراهای حل اختلاف با امام جمعه لارستان

اعضای شورای حل اختلاف لارستان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، اعضای شورای حل اختلاف لارستان با همراهی رییس دادگستری لارستان، با…

اعضای شورای حل اختلاف لارستان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، اعضای شورای حل اختلاف لارستان با همراهی رییس دادگستری لارستان، با حضور در محل دفتر امام جمعه لار با حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسوی و ریاست محترم دادگستری شهرستان لارستان دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه لارستان طی سخنانی به جایگاه ویژه شورای حل اختلاف در برقراری صلح و سازش و اصلاح ذات البین اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان لارستان با حفظ و احترام ریش سفیدان قبایل و وساطت بزرگان طوایف مختلف کمک بسزایی در حل اختلافات قومی قبیله ای را داراست. حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی افزود: جوانان و نخبگان این منطقه می توانند با تکیه بر ریش سفیدان و تجارب این عزیزان در راستای برقراری صلح و سازش قدم بردارند.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه شوراهای حل اختلاف می توانند قبل از هرچیز استعدادهای بالقوه  شخص خاطی  را به او شناسانده و در راستای بالفعل  نمودن آن شخص را راهنمایی کنند، تصریح کرد: شوراهای حل اختلاف باید از عواقب جرم و مشکلاتی که در آینده برای شخص  خاطی بالاخص جوانان  بوجود خواهد آمد را روشن نمایند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین کار شوراهای حل اختلاف آموزش سیره ی پیامبر(ص) و انسان دوستی در برقراری اصلاح ذات البین ست. گفتنی است؛ مرتضوی رییس دادگستری لارستان طی سخنی کوتاه به گردهمایی اعضاء شوراهای حل اختلاف در کنار یکدیگر که باعث دانش افزایی و استفاده از تجارب همکاران خواهد بود پرداخت.

خبرنگار: سیاوش ستاری-عمادشهر

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین