پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب فارس برتر کشوری شد

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان فارس، مقام برتر ثبت بیشترین آمار در سامانه ملی «سجا» را کسب کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دبیرخانه…

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان فارس، مقام برتر ثبت بیشترین آمار در سامانه ملی «سجا» را کسب کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های مساجد، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از بین دبیرخانه‌های کشور همچون تهران، مشهد، اصفهان، شیراز (فارس) با ثبت بیشترین آمار در سامانه ملی بچه‌های مسجد «سجا»، حائز رتبه برتر در کشور شد.

در گردهمایی اخیر مدیران ستادی و استانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در مشهد مقدس که با حضور سرکار خانم دکتر حیدری (معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و حجة‌الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی (مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور)، با اهدای لوح سپاس از خدمات و فعالیت‌های محمد ابراهیم اخوت سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس و همکاران این مجموعه تقدیر شد.

در قسمتی از متن تقدیرنامه آمده است: «در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی مزین شده است از تلاش‌های مجدانه جنابعالی و همکاران محترم آن دبیرخانه در ثبت اطلاعات اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در سامانه سجا تقدیر و تشکر می‌نماییم.»

شایان‌ذکر است در آیین اختتامیه اوقات فراغت نیز، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، جزو دبیرخانه‌های استانی برتر شناخته شد.

گفتنی است دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس در حال حاضر دارای بیش از ۱۵۰ کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح منطقه است که ۵۰درصد آن در مناطق روستایی مشغول به فعالیت هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین