چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
امام جمعه لارستان

پیروزی های جبهه مقاومت مرهون ایستادگی های ملت ایران است

امام جمعه لارستان کسب همه پیروزی های جبهه مقاومت را مرهون ایستادگی های ملت ایران برشمرد و گفت: در آینده نزدیک دشمنان مجبور خواهند شد ابرقدرت اسلامی در منطقه خاورمیانه…

امام جمعه لارستان کسب همه پیروزی های جبهه مقاومت را مرهون ایستادگی های ملت ایران برشمرد و گفت: در آینده نزدیک دشمنان مجبور خواهند شد ابرقدرت اسلامی در منطقه خاورمیانه را به رسمیت بشناسند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به برخی از بیانات رهبر معظم انقلاب در کلاس درس خارج شان، اظهار داشت: بنا به روایات همه مسئولان جامعه اسلامی باید بدانند در روز قیامت پیش از حساب اعمالشان، به شکلی که زنجیرهایی به گردن دارد، وارد صحرای محشر می شود.

وی خطاب به مسئولان در همه رده ها، افزود: کوتاهی، قصور، غفلت و عدم رسیدگی به خواسته های مردم باعث روسیاهی می شود.

امام جمعه لارستان با ابراز خرسندی از بروز روند مثبت و روبه جلو برای جبهه مقاومت، تصریح کرد: بنا به اعترافات مقامات غربی از سال ۲۰۰۳ نهادهای اطلاعاتی آمریکا به دنبال ایجاد بحران در سوریه بودند تا اینکه جنگ در کشور سوریه از سال ۲۰۱۳ رخ داد.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه مهمترین هدف آمریکا در ناآرام سازی غرب آسیا آن است که بتواند کنترل کشورهای مسلمان را برعهده بگیرد و امنیت اسرائیل را تأمین کند، ادامه داد: سوریه یک عامل بالقوه برای رژیم صهیونیستی است و به همین دلیل در این کشور بحران ایجاد کردند.

وی با اذعان به اینکه در نقشه تهیه شده دشمنان درباره خاورمیانه جدید سه کشور ایران، سوریه و عراق باید دچار تغییر و تجزیه می شد و با این هدف جنگ نیابتی در سوریه و عراق راه اندازی شد، عنوان کرد: پس از عدم موفقیت داعش، کشورهای انگلیس، آمریکا و فرانسه بارها علیه سوریه گزینه نظامی را به کار گرفتند تا مقدمات پیروزی داعش را فراهم کنند.

حجت الاسلام موسوی سفر غیرمنتظره اخیر رئیس جمهور کشور «سودان» به سوریه و دیدار با «بشار اسد» رئیس جمهور این کشور را دارای نشانه های مثبت و تأمل برانگیز دانست و خاطر نشان کرد: غربی ها به وسیله ائتلاف «عبری، عربی و غربی» یعنی «رژیم صهیونیستی، عربستان و آمریکا» به دنبال ساقط کردن کشور سوریه بودند به طوری که «سودان» بیش از ۱۰ هزار نیرو برای جنگ به سوریه و عراق فرستاده بود.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه دولتمردان آمریکایی پس از ناکامی در سرنگونی دولت سوریه رسما اعلام کردند که به دنبال ساقط کردن «بشار اسد» رئیس جمهور این کشور نیستند، تصریح کرد: این پیروزی نتیجه ۸ سال ایستادگی و مقاومت است.

وی با ابراز تأسف از شهادت بیش از ۱۰ هزار نفر و خطر قحطعی برای ۱۴ میلیون نفر از مردم یمن در پی حملات ناجوانمردانه کشور عربستان، تأکید کرد: راهبرد عربستان در اولین گام این بود که در سریعترین زمان «صنعا» پایتخت یمن را اشغال کند که خوشبختانه با مقاومت «انصارالله» و مردم غیور یمن، عقب نشینی کردند و اکنون سعی دارند «انصارالله» را به حالت انفعال درآورند که نتوانستند.

حجت الاسلام موسوی کسب همه پیروزی های جبهه مقاومت را مرهون ایستادگی های ملت ایران برشمرد و گفت: در آینده نزدیک دشمنان مجبور خواهند شد ابرقدرت اسلامی در منطقه خاورمیانه را به رسمیت بشناسند.

امام جمعه لارستان در پایان ۵ دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی که مسئولیت حفاظت از پروازها را برعهده دارند گرامیداشت و از تلاش های آنان تجلیل و تشکر کرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین