شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

از برگزیدگان کانونهای فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس تجلیل شد

همایش بزرگداشت بیست و ششمین سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد روز جمعه ۲۴اسفندماه برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، در این همایش که با حضور علما و مسئولین برگزار…

همایش بزرگداشت بیست و ششمین سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد روز جمعه ۲۴اسفندماه برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، در این همایش که با حضور علما و مسئولین برگزار شد از نفرات برتر مسابقات قرآن مدهامّتان و برگزیدگان و فعالان فرهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس تجلیل، و از کتاب «مسیحای من» که توسط یکی از اعضای کانون فرهنگی هنری علی‌بن‌ابیطالب(ع) بخش محمله شهرستان خنج تدوین شده بود رونمایی شد.

همچنین در این مراسم باشکوه، محمد ابراهیم اخوت (مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس)، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر موسوی(امام جمعه لارستان)، شیخ محمدصالح انصاری (امام جمعه اهل تسنن) و آقای امیدبخش (معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس) پیرامون مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ظرفیت‌های گسترده موجود در منطقه جنوب فارس و لارستان بزرگ مباحثی را ایراد فرمودند.

در پایان مراسم از نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن کریم مدهامّتان و برگزیدگان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس تقدیر صورت پذیرفت.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین