جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

امام جمعه لارستان:با گران فروشی و احتکار در بازار برخورد شود

امام جمعه لارستان یکی از گلایه های مردم در دیدار با امام جمعه را گران فروشی و احتکار برخی از سودجویان دانست و اضافه کرد: بازاریان و کسبه لارستان از…

امام جمعه لارستان یکی از گلایه های مردم در دیدار با امام جمعه را گران فروشی و احتکار برخی از سودجویان دانست و اضافه کرد: بازاریان و کسبه لارستان از تدین و انصاف مناسبی برخوردارند و مسئولان می بایست با یک نظارت دقیق تر در بازار با عده محدودی که می خواهند نظم بازار را برهم بزنند، برخورد شود.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن تبریک میلاد خجسته امام حسن مجتبی(ع)، نمازگزاران را به پیروی از راه و منش آن امام همام توصیه کرد.

وی با بازخوانی بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام در هفته اخیر، افزود: گزینه قطعی ملت ایران مقابل دسیسه های آمریکاست که مهم باعث عقب نشینی آمریکا خواهد شد.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه رویارویی ایران و آمریکا، نظامی نیست چرا که نه ایران به دنبال جنگ است و نه آمریکایی ها زیرا که می دانند وقوع جنگ به نفع آنها نیست، تصریح کرد: تقابل ایران و آمریکا، رویارویی اراده هاست و اراده ملت ایران قوی است چراکه ملت ایران به خدا توکل دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه با ذکر خبری از رسانه های معتبر داخلی و خارجی مبنی بر عقب نشینی و عدم عزم آمریکایی ها برای جنگ نظامی با ایران پس از پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب به ادعاهای پوچ سردمداران آمریکایی، ادامه داد: نظام اسلامی با پشتوانه مردمی و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری می تواند بر دشمن برتری یابد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از درون دارای مشکلات فراوان اجتماعی و اقتصادی است، عنوان کرد: براساس گزارش های وزارت کشاورزی آمریکا، ۴۱ میلیون نفر از آمریکایی ها دچار گرسنگی هستند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ۴۰ درصد ولادت ها در آمریکا نامشروع است، گفت: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در آمریکا در زندانها به سر می برند و بالاترین آمار مواد مخدر یا تیراندازی های جمعی در امریکا صورت می گیرد.

امام جمعه لارستان با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بعضی ها دشمن را زیاد بزرگ نکنند یا برعکس ان نباید دشمن را حقیر و بیچاره شمرد، تأکید کرد: دشمن آنچنان قوی نیست و از درون دچار مشکل است.

وی با هشدار نسبت به اینکه هیچکس نباید از قدرت و ثروت قارون وار امریکایی ها واهمه داشته باشد و بترسد، تصریح کرد: قدرت دشمنان از هیاهوهایی که برپا می کند، بسیار کمتر است.

حجت الاسلام موسوی خطاب به افرادی که می پرسند مذاکره چه عیبی دارد، گفت: این همه مذاکره انجام و ثمره آن «برجام» شد و آمریکا با وجود امضای این معاهده از انجام تعهدات سرباز زدند و به همین دلیل به باید به افرادی که مادام دم از مذاکره می زنند باید آنها را طرد کنیم و با نگاه تردید به آنها نگریسته شود که ایا اینها واقعا در راستای عزت و قدرت ملت ایران گام برمی دارند یا اهداف دیگری دارند.

امام جمعه لارستان مذاکره را با این رویه ای که آمریکا در پیش گرفته است، «سم» دانست و افزود: مذاکره یعنی معامله و داد و ستد اما آنچه مورد نظر آمریکایی هاست، نقاط قوت ما از جمله قدرت موشکی و دفاعی است.

این مسئول با بیان اینکه هیچ ایرانی غیرتمند و با شعوری درباره نقاط قوت خود معامله یا مذاکره نمی کند، عنوان کرد: عمق راهبری جمهوری اسلامی ایران لبنان، سوریه، یمن، عراق، بولیوی و ونزوئلا است و دشمنان خواهان عدم پشتیبانی ایران از آنهاست.

وی یکی از گلایه های مردم در دیدار با امام جمعه را گران فروشی و احتکار برخی از سودجویان دانست و اضافه کرد: بازاریان و کسبه لارستان از تدین و انصاف مناسبی برخوردارند و مسئولان می بایست با یک نظارت دقیق تر به بازار با عده محدودی که می خواهند نظم بازار را برهم بزنند، برخورد شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۷:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین