شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

امام جمعه لارستان:مسئولان عوامل بروز حادثه کازرون را ریشه یابی کنند

امام جمعه لارستان خطاب به شورای عالی امنیت ملی و مسئولین استانی خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار چنین جنایت هایی شد و گفت: ضمن تشکر از نیروی…

امام جمعه لارستان خطاب به شورای عالی امنیت ملی و مسئولین استانی خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار چنین جنایت هایی شد و گفت: ضمن تشکر از نیروی انتظامی برای دستگیری به موقع و سریع قاتل، لازم است مسئولان با تحلیل و تحقیق میدانی این حادثه را ریشه یابی و عوامل انحرافات را شناسایی کنند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین آخرین نماز جمعه عبادی سیاسی در ماه مبارک رمضان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ۱۴ خردادماه سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) و بازخوانی بخشی از اندیشه های سیاسی آن بزرگوار، اظهار داشت: حضرت امام(ره) پرچم دار مبارزه با استکبار و احیاءگر دین مبین اسلام در دوران معاصر و تشکیل حکومت اسلامی بودند.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی در روز ۱۴ خردادماه با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه اعظم شهر لار خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه ۱۴ خردادماه مصادف با آغاز رهبری امام خامنه ای است، تصریح کرد: این مهم پس از ارتحال حضرت امام(ره) و با تصمیم مجلس خبرگان رهبری رقم خورد که به حول و قوه الهی در این سالها با درایت بی نظیر رهبر معظم انقلاب، کشتی نظام اسلامی در این دنیای طوفان زده با وجود دسیسه های مستمر دشمنان سکانداری کرده اند و به سوی اهداف و آرمانهای بلند اسلامی به پیش برده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام سیدعلی اکبر ابوترابی به عنوان سیدالاسرا در سال ۱۳۷۲، افزود: این انسان در دوران اسرات تکیه گاه معنوی و فکری و سنگ صبور اسرا بودند.

حجت الاسلام موسوی با یادآوری قیام ۱۵ خردادماه در سال ۱۳۴۲ توسط مردم انقلابی قم، خاطر نشان کرد: پس از سخنرانی کوبنده حضرت امام خمینی(ره) در روز ۱۳ خردادماه ۱۳۴۲ مصادف با عصر عاشورا علیه نظام طاغوت در مدرسه فیضیه با حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفری جمعیت، پرده نفاق از چهره پهلوی و آمریکا برداشته شد که این مهم منجر به دستگیری امام راحل(ره) و در پی آن تظاهرات و قیام علیه حکومت پهلوی شد.

وی با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، ادامه داد: امید می رود از برکات روزهای ماه مبارک رمضان همگی بهره کافی را ببرند.

امام جمعه لارستان با بازخوانی بخشی از تاریخ جنگ ۶ روزه اعراب و رژیم جعلی اسرائیل، تصریح کرد: در آن جنگ همه اعراب در مقابل اسرائیل شکست خوردند و اعراب مجبور به تن دادن در برابر خواسته های این رژیم منحوس شدند.

وی با ابراز خرسندی از اشاعه فرهنگ استکبارستیزی حضرت امام(ره) به سایر نقاط دنیا، عنوان کرد: چندی پیش نیروهای مردمی حماس و جهاد اسلامی در غزه در یک جنگ ۲ روزه موفق به شکست دادن اسرائیل شدند و این بار اسرائیل مجبور به امتیازدادن شد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر وجود ظرفیت های بی بدیل در جوامع اسلامی برای مقابله با زورگویان عالم، خاطر نشان کرد: می توان با تبیین شاخصه های اندیشه امام خمینی(ره) شاهد پیروزی امت اسلامی بود.

امام جمعه لارستان با ابراز تأسف از وقوع حادثه غم انگیز قتل حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون در هفته اخیر، بیان کرد: این اقدام در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان و پس از مراسم احیاء توسط داعشیان وطنی به شکلی ناجوانمردانه رخ داد که باید این حادثه را به طلاب و روحانیون و به ویژه مردم شریف کازرون تسلیت گفت.

وی فقدان یک عالم دینی و مجاهد برای جامعه اسلامی را یک ضایعه بزرگ برشمرد و گفت: لازم است بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام خرسند را در اسراع وقت به دلیل گام نهادن در ترویج ارزش های دینی، به عنوان شهید اعلام کند.

حجت الاسلام موسوی خطاب شورای عالی امنیت ملی و مسئولین استانی خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار چنین جنایت هایی شد و افزود: ضمن تشکر از نیروی انتظامی برای دستگیری به موقع و سریع قاتل، لازم است مسئولان با تحلیل و تحقیق میدانی این حادثه را ریشه یابی و عوامل انحرافات را شناسایی کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین