جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مردم فسادها را به اطلاع مراجع امنیتی برسانند

امام جمعه لارستان با توصیه به مردم برای اطلاع دادن به مراجع امنیتی برای مبارزه با فساد، یادآور شد: قطعا مسئولان برای مبارزه با فساد استقبال می کنند. به گزارش…

امام جمعه لارستان با توصیه به مردم برای اطلاع دادن به مراجع امنیتی برای مبارزه با فساد، یادآور شد: قطعا مسئولان برای مبارزه با فساد استقبال می کنند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مبارزه با فساد باید به طور جدی دنبال شود گام اول آن پیشگیری و بعد درمان است.

وی با بیان اینکه اگر در واگذاری ها چارچوب و قالب صحیحی انتخاب شود، غارت بیت المال اتفاق نمی افتاد، افزود: بعضی از این واگذاری ها مصداق خصوصی سازی نیست بلکه غارت بیت المال بوده است که با رابطه بدون آنکه ضابطه در میان باشد اموال شرکت های بزرگ را با توجه به اطلاعاتی که داشتند، صورت گرفت.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه منظور از پیشگیری از وقوع فساد این است که باید در واگذاری ها و مناقصه ها از سوء استفاده های افراد سودجو جلوگیری کرد، ادامه داد: باید راه بر افراد فرصت طلب بسته شود و با ایجاد یک فضای عادلانه واگذاری ها صورت گیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه همه قوا در مبارزه با فساد مسئول هستند، تصریح کرد: واگذاری ها نادرستی که امروز بحث آن وجود دارد، بخاطر فساد است و باید به قضایایی که در اراک و خوزستان پیش آمده توجه ویژه داشت.

وی با توصیه به مردم برای اطلاع دادن به مراجع امنیتی برای مبارزه با فساد، یادآور شد: قطعا مسئولان برای مبارزه با فساد استقبال می کنند.

حجت الاسلام موسوی با بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه پاسداران، خاطر نشان کرد: در زمینه دشمنی هایی که در بخش اقتصاد کشور می شود، علاج راه به توانایی های داخلی است.

امام جمعه لارستان با ابراز خرسندی از پیشرفتهای نظامی کشور، اذعان داشت: با استفاده از ایده های جوانان می توان کارهای مهم انجام داد.

وی با اشاره به اینکه با وجود انکه وضع مردم سخت و معیشت ها دشوار است اما اگر مسئولان حرکت را قوی و مجاهدانه انجام بدهند مشکلات به مرور حل خواهد شد، تصریح کرد: کار جهادی و روحیه جهادی باید در همه عرصه های گوناگون سرلوحه قرار گیرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه کار جهادی ضد تنبلی و بی تفاوتی است، گفت: کار جهادی ضد امروز به فردا انداختن است.

حجت الاسلام موسوی با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از پرسنل سبزپوش آن در راستای تلاش برای ایجاد امنیت پایدار، افزود: تاکنون نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز را تقدیم ایران و اسلام کرده است.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه برقرار نظم، قانون و امنیت بر سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری استوار است، تصریح کرد: اگر مردم از فسادی آگاهی دارند باید آن را به نیروی انتظامی اطلاع رسانی کنند.

وی در پایان با تجلیل از مسئولین چند اداره لارستان به جهت اقدام ارزنده در نامگذاری ساختمانهای خود به نام شهدا، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، شهرداری لار، شرکت فرآورده های نفتی لارستان و شهرداری لطیفی نام مکانهایی را به نام شهدا مزین کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین