جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

مسوولان در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند

امام جمعه لارستان با گریزی به مطالب اخیر مطرح شده  در فضای مجازی در خصوص زمین کنار بیمارستان امام رضا (ع) در شهر لار که در اختیار صدا و سیماست،‌اظهار…

امام جمعه لارستان با گریزی به مطالب اخیر مطرح شده  در فضای مجازی در خصوص زمین کنار بیمارستان امام رضا (ع) در شهر لار که در اختیار صدا و سیماست،‌اظهار داشت: شبهاتی در خصوص واگذاری آن مطرح شده است که در گذشته از مردم خواستیم اگر موضوع و مطلبی می دانند به ما خبر دهند و بیان این دغدغه ها از سوی مردم قابل تقدیر است.

به گزارش میلاد لارستان  حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی خرم در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر لار با ابراز خرسندی از حضور پر شور مردم لارستان در پیاده روی عظیم اربعین و آرزوی قبولی این عبادت از مردم متدین کشور عراق در انجام وظایف میزبانی، اظهار داشت: مردم عزیز عراق سنگ تمام گذاشتند و صحنه هایی تکرار نشدنی را ایجاد کردند که فقط در پرتو اهل بیت صورت می گیرد.

وی همچنین از دولت عراق که علیرغم وجود مشکلات سیاسی توانستند این مهم را به سرانجام برسانند، تشکر کرد و افزود: از مرجع عالی قدر، حوزه های علمیه، نیروهای انقلابی حشدالشعبی و موکب داران عراق نیز تشکر می کنیم.

این مسوول از اعضای ستاد اربعین لارستان، سپاه انقلاب اسلامی، ادارات، دانشگاه آزاد اسلامی و مردم که در پیاده روی اربعین شهرستان نیز نقش داشتند تشکر کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم پایانی اربعین حسینی و تاکید ایشان به مسئله ثبات در صراط مستقیم، تصریح کرد: باید جوانان در این مسیر ثبات قدم داشته باشند.

وی باتوصیه به جوانان برای مطالعه کتاب “مقدمه ای بر جهان بینی” اثر استاد شهیدد مطهری، ادامه داد: شهید مطهری در این کتاب می گوید لازم است دو چیز با یکدیگر توأم باشد یکی علم است و دیگری ایمان چراکه این دو چیزی لازمه تربیت اسلامی است.

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه اگر ایمان باشد ولی علم نباشد محصولش تهجر و تعصب خواهد بود که نمونه آن خوارج صدر اسلام بوده اند، تاکید کرد: اگر علم باشد اما ایمان نباشد می شود افرادی که اختلاس کرده اند که با وجود علم اما چون ایمان نداشته اند به این کارها دست زده اند.

حجت الاسلام موسوی با تاکید براینکه باید به مسئله پرورش در کنار آموزش به عنوان یک رکن توجه شود، عنوان کرد: برخی مسئولین به مسئله پرورش به عنوان یک مسئله فرعی توجه می کنند و آموزش را بحث اصلی می دانند.

وی با ابراز تاسف از اینکه افرادی با تخصص های بالا به سمت دزدی های میلیاردی می روند که محصول عدم توجه به پرورش است، گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب علم اگر از فرهنگ صحیح جدا شود به خطا خواهد رفت مانند علم هسته ای که از مضامین صحیح برخوردار نبود و به بمب هسته ای منجر شد.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه ما شجاعانه با اینکه می توانستیم به ساخت بمب هسته ای برسیم اما به سمت آن نرفتیم، افزود: استفاده از بمب هسته ای و ساخت آن حرام است.

وی با بیان اینکه علم اگر با فرهنگ و مشی فکری درست همراه نباشد به خطا خواهد رفت، تاکید کرد: باید در مجموعه های نخبگان دین و ملیت در کنار هم به جد دنبال شود و اسلامی بودن و ایرانی بودن ما در کنار هم باید به جد دنبال شود و باید الگوی اسلامی و ایرانی بودن پیشرفت را در کنار علم پیگیری کنیم.

امام جمعه لارستان با گریزی به مطالب اخیر مطرح شده  در فضای مجازی در خصوص زمین کنار بیمارستان امام رضا (ع) در شهر لار که در اختیار صدا و سیماست،‌اظهار داشت: شبهاتی در خصوص واگذاری آن مطرح شده است که در گذشته از مردم خواستیم اگر موضوع و مطلبی می دانند به ما خبر دهند و بیان این دغدغه ها از سوی مردم قابل تقدیر است.

وی در پایان اضافه کرد: مسئولین باید در خصوص حل مشکلات و مسائل مردم قدم بردارند و آنها را حل کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین