جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید مسئول هیئت کشتی لارستان از خانه کشتی مجتمع خیرساز منیری

داود عسکرپور، مسئول هیئت کشتی لارستان به اتفاق علی اکبر عسکرپور مشاور عالی خود از خانه کشتی مجتمع خیر ساز سه هزار نفری منیری لار بازدید کرد و از نزدیک…

داود عسکرپور، مسئول هیئت کشتی لارستان به اتفاق علی اکبر عسکرپور مشاور عالی خود از خانه کشتی مجتمع خیر ساز سه هزار نفری منیری لار بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این خانه کشتی قرار گرفت.

داود عسکرپور، در حاشیه این بازدید در گفت و گو با مسئول روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، ضمن قدردانی از خیر ورزش دوست این مجتمع، تصریح کرد: هزینه کردن در حوزه ورزش، نوعی سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا با همکاری مسئولان ذیربط، اماکن مختلف ورزشی لار را به هر یک از مربیان رسمی هیئت کشتی لارستان اختصاص دهیم، افزود: با ساخت خانه کشتی مجتمع خیرساز منیری، مشکل کمبود سالن در شهرجدید لار برای مربیان کشتی مرتفع می شود.

قهرمان پیشین کشتی آسیا، با بیان اینکه در شهرقدیم لار نیز یک سالن کشتی فعالیت دارد، تاکید کرد:  طبق هماهنگی های صورت گرفته با ارگان های این شهرستان، به دنبال افزایش سالن کشتی در شهرقدیم هستیم.

مسئول هیئت کشتی لارستان، به میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی و کشوری اشاره کرد و ابراز داشت: در صورت موافقت فدراسیون کشتی، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان را در مجتمع سه هزار نفری منیری لار برگزار می کنیم.

عسکرپور، با بیان اینکه وجود حاج ناصر منیری و دیگر خیرین امر ورزش، سرمایه ای گران بها برای این شهرستان است، گفت: هزینه کردن در ورزش در مقابل منافع حاصل از آن به هیچ عنوان هزینه محسوب نمی شود.

وی با اشاره به اینکه هیئت کشتی لارستان در جذب اسپانسر موفق عمل کرده است، اظهار داشت: احداث بزرگ ترین خانه کشتی لارستان با همکاری مسوولان و خیرین امر ورزش، یکی از اهداف بلند مدت هیئت کشتی لارستان است.

عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در ادامه به پتانسیل بالای کشتی گیران لارستانی اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر هیئت کشتی لارستان بدون هیچ حاشیه ای برای ارتقای سطح کشتی این شهرستان تلاش می کند و بدون شک با حمایت از جامعه کشتی لارستان و برنامه ریزی مدون در آینده ای نزدیک شاهد درخشش کشتی گیران لارستانی در سطح ملی خواهیم بود.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین