جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

لارستان، میزبان مسابقات لیگ کشتی آزاد خردسالان فارس

مسئول هیئت کشتی لارستان، از برگزاری رقابت های لیگ کشتی آزاد خردسالان استان فارس در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان، داود عسکرپور در گفت و گو با واحد…

مسئول هیئت کشتی لارستان، از برگزاری رقابت های لیگ کشتی آزاد خردسالان استان فارس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان، داود عسکرپور در گفت و گو با واحد روابط عمومی هیئت کشتی لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: هفته نخست دومین دوره مسابقات لیگ کشتی آزاد خردسالان استان فارس روز بیست و هشتم آذرماه ۹۸ در سالن شهدای اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار می شود.

 وی با اشاره به اینکه تیم لارستان در گروه یک این دوره از پیکارها با تیم فسا «الف» و «ب» هم گروه است، تصریح کرد: مسابقات لیگ کشتی آزاد خردسالان استان فارس با حضور شش تیم و به صورت گروهی حذفی برگزار می شود.

عضو شش ساله تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این مسابقات با برگزاری یک دیدار نمایشی بین کشتی گیر لارستانی مبتلا به بیماری سندرم داون و تجلیل از وی انجام می شود، افزود: در حاشیه این مسابقات، از محمدرضا عسکرپور کشتی گیر لارستانی عنوان دار کشور و عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد که در دو مسابقه چند جانبه کشوری مورد تائید فدراسیون کشتی ایران قرار گرفت و عنوان نخست را از آن خود کرد، توسط هیئت کشتی لارستان تقدیر می شود.

مسوول هیئت کشتی لارستان، با تاکید بر اینکه با ترکیبی قدرتمند در رقابت های لیگ خردسالان استان فارس شرکت می کنیم، ابراز داشت: سیدمحمد قریشی، سرمربی تیم کشتی لارستان در این پیکارها است و غلامرضا غلامحسین نژاد، حسین عقیلی فر و حکمت الله ملتفت به عنوان مربی هدایت کشتی گیران این شهرستان را به عهده دارند و نادر آگاه سرپرست تیم است.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه رقابت های لیگ کشتی آزاد خردسالان استان فارس به میزبانی لار از علی اکبر عسکرپور رئیس پیشین هیئت کشتی لارستان و از مربیان سازنده استان فارس و کشور توسط نماینده هیئت کشتی استان فارس و هیئت کشتی لارستان تجلیل می شود، ادامه داد: مراسم اختتامیه این دوره از پیکارها با برگزاری مسابقه دوستانه بین دو پهلوانک ۶ ساله کشتی لارستان صورت می گیرد.

عسکرپور، با بیان اینکه یک عدد تشک کشتی با پیگیری های نماینده، اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی لارستان از سوی وزارت ورزش و جوانان به این هیئت تعلق گرفت، اضافه کرد: این تشک کشتی هم زمان با برگزاری رقابت های لیگ کشتی آزاد خردسالان استان فارس در لار افتتاح و مورد استفاده قرار می گیرد.

مسوول هیئت کشتی لارستان، در پایان از همشهریان خواست تا با حضور خود در محل برگزاری رقابت های کشتی آزاد لیگ خردسالان استان فارس، کشتی گیران لارستانی را مورد تشویق قرار دهند.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین