دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

یک مورد دیگر کرونا در لارستان مثبت شد؛ جمعا 27 نفر تا 2 فروردین99

سخنگوی دانشکدع علوم پزشکی لارستان از مثبت شدن تست  ۱ نفر دیگر به کرونا در لارستان و افزایش تعداد نفرات به ۲۷ نفر خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل…

سخنگوی دانشکدع علوم پزشکی لارستان از مثبت شدن تست  ۱ نفر دیگر به کرونا در لارستان و افزایش تعداد نفرات به ۲۷ نفر خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر بهزاد رضایی اظهارداشت: با اضافه شدن یک مورد مثبت دیگر به جمع مبتلاشدگان به بیماری کرونا در لارستان، تعداد مبتلایان به این بیماری در حوزه علوم پزشکی لارستان از ابتدا تا کنون به ۲۷ نفر رسید.

وی با بیان اینکه دو نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند خاطرنشان کرد:  سایر موارد در قرنطینه خانگی بوده که البته سه مورد اول از این جمع ۲۷ نفره، دوره قرنطینه خانگی خود را نیز به پایان رسانده اند.

دکتر رضایی ضمن تقدیر از همه همشهریان و هموطنان بخاطر رعایت توصیه ها خاطرنشان کرد: لازم است از سیستم بهداشت و درمان به ویژه معاونت بهداشتی در اجرای طرح غربالگری تشکر کنم که موفق شده اند با غربالگری بیش از ۱۵۱ هزار نفر یعنی بیش از ۵۰ درصد از جمعیت تحت پوشش، تا این لحظه رتبه اول استان را کسب کنند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار با اشاره به طرح خودغربالگری و خود اظهاری وزارت بهداشت تصریح کرد: تا امروز تنها ده درصد جمعیت در طرح غربالگری اینترنتی وزارت بهداشت شرکت کرده اند که از همشهریانم تقاضا میکنم حتما با مراجعه به آدرس اینترنتی salamat.gov.ir در این طرح نیز شرکت کنند و امیدوارم که به زودی جشن پایان کرونا را برگزار کنیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین