چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

“شکوه بصیرت” امشب در سالن ورزشی نه دی لار

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان، گفت: به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی، بیش از ۸۰ برنامه سیاسی، فرهنگی، ورزشی و غیره در لارستان برگزار می شود. امین دلخسته…

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان، گفت: به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی، بیش از ۸۰ برنامه سیاسی، فرهنگی، ورزشی و غیره در لارستان برگزار می شود.

امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص)، هفته وحدت و همچنین حماسه مردمی ۹ دی، اظهار داشت: اصل وحدت در عصر کنونی برای جهان اسلام یک الزام است که باید مسلمانان اهمیت آن را به خوبی درک کنند.

وی وحدت برادران و خواهران مسلمان را مهره ای گم شده در جهان اسلام دانست و افزود: اگر مسلمانان بر وحدت کلمه تأکید کنند و از اختلافات پرهیز کنند، هیچ قدرتی توان مقابله با مسلمانان را نخواهد داشت.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با تمجید از بصیرت سیاسی مردم ایران اسلامی، تصریح کرد: در روز ۹ دی سال ۸۸، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی توانستند نقشه های شوم فتنه گران و حامیان آنها را برملا کنند.

وی از برگزاری دهها برنامه سیاسی، فرهنگی، ورزشی به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی در سطح لارستان خبر داد و گفت: برگزاری نشست های مختلف روشنگری با موضوع بررسی ابعاد فتنه در سطح مساجد و پایگاه های مقاومت شهرها و روستاهای لارستان، برپایی تجمعات مردم، برگزاری نشست های سیاسی و بصیرت افزایی، دیدار با خانواده شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی است.

این مسئول همچنین از تهیه و توزیع نشریات و بروشور با موضوع بررسی مصادیق بروز فتنه خبر داد و گفت: در شب نهم دی ماه طنین نوای “الله اکبر” از مناره های مساجد سطح شهرها و روستاها، برگزاری مسابقات نقاشی، پخش فیلم های کوتاه و مستندات جشنواره عمار در اماکن عمومی، برگزاری نمایشگاه خیابانی گناهان نابخشودنی فتنه گران از منظر رهبری در تابلوهای ۲۴ گانه پایگاههای مقاومت در سطح شهر لار و دهها برنامه دیگر پیش بینی شده جهت بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی در سطح لارستان است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه ویژه برنامه “شکوه بصیرت” در روز چهارشنبه این هفته در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در مجموعه ورزشی ۹ دی شهر لار با حضور اقشار مختلف برگزار می شود، اضافه کرد: به دلیل اهمیت حماسه مردمی نهم دی، از مسئولین شهرستان می خواهیم تا خیابان یا میدانی از شهر لار را به نام ۹ دی نامگذاری کنند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین