پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دستگیری قاچاقچیان غیرمجاز فرآورده‌های مرتعی در گراش

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گراش گفت: با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان متخلفان برداشت غیر مجاز فرآورده‌های مرتع شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش میلاد…

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گراش گفت: با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان متخلفان برداشت غیر مجاز فرآورده‌های مرتع شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، ابراهیم شهسواری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گراش بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر برداشت غیر مجاز گیاهان کمیاب مرتعی در ارتفاعات کوه سیاه مشهور به تنگ آب بلافاصله نیرو‌های یگان حفاظت با همکاری نیروی انتظامی به منطقه اعزام و پس از ۲ ساعت کوه پیمایی سرانجام موفق به شناسایی دو متخلف شدند.

او، با اشاره به متواری شدن تعداد دیگری از متخلفان تصریح کرد:کماکان تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل این پرونده ادامه دارد.

شهسواری ادامه داد: متخلفان در صدد استخراج غیر مجاز شیرابه این گیاه ارزشمند بودند که با هوشمندی و سرعت عمل نیرو‌های منابع طبیعی ناکام ماندند.

او، افزود: پس از تشکیل پرونده، متخلفان برای طی کردن مراحل قانونی به محاکم قضایی ارجاع داده شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گراش ضمن هشدار جدی به متخلفان عرصه‌های طبیعی اضافه کرد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان با زیر نظر قرار دادن این عرصه‌ها اجازه هیچ نوع تخلفی را به قاچاقچیان و متخلفان نخواهند داد.

شهسواری، از مردم درخواست کرد هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی را به شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع گزارش دهند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین