پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

پیشنهاد/ایجاد دیوار مهربانی در لار

میلاد لارستان: راه اندازی دیوار مهربانی در شهرهای مختلف ایران بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت. حرکتی زیبا که امسال در تعدادی از شهرهای ایران با شعار «نیاز…

میلاد لارستان: راه اندازی دیوار مهربانی در شهرهای مختلف ایران بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت. حرکتی زیبا که امسال در تعدادی از شهرهای ایران با شعار «نیاز نداری بذار، نیاز داری بردار» اجرا شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

در قالب اجرای این حرکت زیبا و انسان دوستانه و که با هدف کم به افراد بی بضاعت طراحی شده بود، لباس ها و کفش های اهدایی خیرین در محل دیواری که به این منظور در نظر گرفته شده بود، نصب می شود.

اجرای این طرح در شهرهای مختلف ایران، علاوه بر شبکه های مجازی و گروه های مختلف ارتباطی در نشریات و شبکه های خبری جهان نیز بازتاب پیدا کرد.

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی درباره دیوار مهربانی نوشت: «ایرانی ها دیوارهای مهربانی برپا کرده اند. مردم به راحتی می توانند کت و لباس های گرم خود را به افراد بی خانمان و بی بضاعت اهدا کنند. مفهوم بسیار ساده است، چند آویز و چوب لباسی روی یک دیوار رنگ شده که روی آن نوشته شده است«اگر نیاز نداری بگذار و اگر نیاز داری آن را بردار» این روزنامه با بیان اینکه سازمان دهنده این حرکت اجتماعی همچنان ناشناخته باقی مانده است، افزود: این حرکت در دیگر شهرها پس از پخش تصاویر آن در شبکه های اجتماعی که از کاربرانشان می خواستند اجازه ندهند که مردم بی خانمان از سرما در این زمستان بلرزند، گسترش یافت.»

این حرکت زیبا، می تواند به عنوان یک الگوی زیبا و نوع دوستانه در شهر لار اجرا شود تا به نوعی افراد نیازمندی که در کنار ما زندگی می کنند و متأسفانه نمی شناسیم نیز، روی آسایش و گرمای دوستی را حس کنند!!

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین