شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نماز جمعه در تمامی شهرستان های فارس برگزار می شود

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: نماز جمعه این هفته در استان فارس در تمامی شهرستان های فارس و در ٧۶ شهر استان برگزار می شود. به…

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: نماز جمعه این هفته در استان فارس در تمامی شهرستان های فارس و در ٧۶ شهر استان برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان گفت: تیم ملی مقابله با ویروس کرونا تنها شهرستان‌های قرمز برگزاری نماز جمعه و اجتماعات را ندارند و شهرهای سفیدی یا زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند نسبت به اقامه نمازجمعه اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به لیستی که وزارت بهداشت و درمان ارائه کرده است هیچیک از شهرهای یا شهرستان‌های استان فارس وضعیت قرمز ندارند لذا نماز جمعه این هفته بیست و سوم خرداد ماه در تمامی ۷۶ شهر استان و ۳۶ شهرستان و استان برگزار خواهد شد.

او تاکید کرد: شانزدهم خرداد با نمازجمعه در شهرستان‌های جهرم فسا مرودشت لارستان و گراش برگزار نشد و با توجه به ارائه لیست جدید وزارت بهداشت این هفته نماز جمعه برگزار خواهد شد.

ملک مکان متذکر شد: نمازگزاران در راستای حفظ بهداشت عمومی جامعه برای حضور در نمازجمعه بایستی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و همچنین مهر، سجاده، ماسک و دستکش به صورت شخصی به همراه داشته باشند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین