جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

30 بهمن اختتامیه جشنواره مطبوعات فارس در لار

میلاد لارستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس در ۳۰ بهمن ماه امسال به میزبانی شهر لار خبر داد. به…

میلاد لارستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس در ۳۰ بهمن ماه امسال به میزبانی شهر لار خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، سید علی‌اصغر رفعت‌حقیقی در حاشیه افتتاح خانه مطبوعات این شهرستان در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از افتتاح نخستین خانه مطبوعات شهرستان‌های استان فارس در شهر لار، اظهار داشت: امیدواریم با راه‌اندازی شعبه خانه مطبوعات در لارستان، زمینه رشد و گسترش عرصه مهم رسانه در این شهرستان و جنوب فارس فراهم شود.

وی با اشاره به سابقه بالای فعالیت‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای در شهرستان لارستان، افزود: خوشبختانه در حال حاضر افرادی فعال، خوش ذوق و البته حرفه‌ای در لارستان مشغول فعالیت هستند که ایجاد خانه مطبوعات در این شهرستان می‌تواند زمینه پرورش نیروهای جوان و انتقال تجربه پیشکسوتان رسانه را در لارستان فراهم کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با بیان اینکه شهرستان لارستان پس شیراز در استان فارس دارای بالاترین نشریات هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی است، تصریح کرد: خانه مطبوعات لارستان رسانه‌های ۹ شهرستان جنوب استان فارس را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی از برگزاری نخستین جشنواره مطبوعاتی استان فارس به میزبانی شهرستان لارستان در ۳۰ بهمن ماه امسال خبر داد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین