شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نقدینگی مشکل کارخانه تن ماهی خورشید لارستان،‌ فرماندار از استان پیگری نمود

در بازدید فرماندار ویژه لارستان از کارخانه تن ماهی خورشید لارستان نقدینگی به عنوان مشکل اصلی این کارخانه مورد توجه نماینده دولت قرار گرفته و دستورات لازم در این خصوص…

در بازدید فرماندار ویژه لارستان از کارخانه تن ماهی خورشید لارستان نقدینگی به عنوان مشکل اصلی این کارخانه مورد توجه نماینده دولت قرار گرفته و دستورات لازم در این خصوص صادر گردید.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمنظوررفع موانع تولید، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، ابراهیمی زاده رییس اداره صنعت، معدن و تجارت، پیمان فر رییس شرکت شهرکهای صنعتی لار و کارشناسانی از دفتر برنامه ریزی و اقتصادی فرمانداری از ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی لار بازدید و به بررسی مسایل و مشکلات این واحد های تولیدی پرداختند.

 فضل اللهی مسئول شرکت تن ماهی خورشی طلایی لارستان  در ابتدای بازدید فرماندار ویژه لارستان از این شرکت تولیدی،‌ مهمترین مشکل را کمبود نقدینگی و نیاز به سرمایه در گردش  بیان نمود و خواستار ارائه تسهیلات بانکی برای شرکت متبوعش شد که بلافاصله فرماندار بصورت تلفنی با استان این موضوع را پیگیری نمود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در ادامه حضورش در شهرک صنعتی لار به کارخانه در حال احداث ریسندگی تولید نخ پنبه آقای حبیب الله امانی رفت. این کارخانه که توسط استاندار فارس در دهه فجر ۹۸ کلنگ زنی شد، در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع در حال ساخت می باشد که تاکنون ۵۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و ۴۵ در صد نیز پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد. اضافه می گردد که با بهره برداری این کارخانه برای ۳۰ نفر شغل ایجاد می شود.

فرماندار ویژه لارستان در حاشیه ی این بازدید ها در سخنانی، هدف از این بازدیدها را بررسی مشکلات بخش تولید و صنعت شهرستان را بیان کرد و گفت: حضور در واحدهای تولیدی و صنعتی و شنیدن مشکلات این واحدها، موجب اتخاذ تصمیمات صحیح و تلاش برای حل مشکلات آنها می‌شود. حسنی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای سال جهش تولید اظهار داشت: اولویت دولت تدبیر و امید پیگیری مسائل و مشکلات و رفع موانع واحدهای تولیدی می باشد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین