چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

پاسخ به ابهام در محل نصب یک سطل زباله در شهر لار!

مسئول امور شهری شهرداری لار به یک ابهام درخصوص محل نصب یک سطل زباله پاسخ داد. به گزارش میلاد لارستان، از چندی پیش عکسی در فضای مجازی با موضوع انتقاد…

مسئول امور شهری شهرداری لار به یک ابهام درخصوص محل نصب یک سطل زباله پاسخ داد.

به گزارش میلاد لارستان، از چندی پیش عکسی در فضای مجازی با موضوع انتقاد از کج سلیقگی نصب سطل زباله در کنار محل برداشتن آب شرب مردم لار واقع در ضلع شرقی پارک شهر، در حال دست به دست شدن است. به همین منظور و در جهت رفع ابهام از افکار عمومی، این موضوع با مسئول روابط عمومی شهرداری لار در میان گذاشته شد.

در همین زمینه از طرف روابط عمومی شهرداری لار به نقل از موسی عباسی فرد مسئول امور شهری شهرداری لار مطلبی را برای خبرنگار میلاد لارستان ارسال کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه بنا به پیگیری و تقاضای رئیس اداره آبفا لارستان یک سطل زباله در محل برداشت آب شرب در پارک شهر لار نصب شده است، اظهار داشت: محل نصب این سطل از سوی آبفا مشخص شده است.

عباسی فرد با بیان اینکه افرادی که جهت برداشت آب مراجعه می کنند، دستکش و ماسک خود را در محوطه رها می کنند، افزود: هدف از انتخاب محل نصب سطل زباله به این منظور است تا شهروندان با سهولت به آن دسترسی داشته باشند و از رها کردن دستکش و ماسکهای خود در محیط و اطراف شیرهای برداشت آب خودداری کنند.

مسئول امور شهری شهرداری لار با اذعان به اینکه مخاطبی که این مطلب را فرستاده و نوشته کج سلیقگی بهتر بود کمی از کج سلیقگی فرهنگی هم صحبت می کرد، تصریح کرد: همه باید بهداشت را رعایت کنند ولی می بینیم که حتی هنوز هم باوجود نصب سطل زباله، حتی دستکش و ماسک در کنار  شیرهای آب نیز پراکنده شده است.

وی با ابراز تأسف نسبت به اینکه زباله هایی مثل ظرفهای غذا نیز همانگونه که در عکس نمایان است، در این محل رها شده است، خاطر نشان کرد: متأسفانه کیسه زباله خانه نیز در این محل انداخته شده است.

عباسی فرد با بیان اینکه هرشب این محوطه توسط پاکبانان از زباله پاک می شود،ادامه داد: پلاستیک های زباله نیز به طور روزانه تعویض می شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین