شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

امام جمعه لارستان:‌کادر سازی در دانشکده علوم پزشکی با اولویت نخبگان لاری باشد

آئین تکریم و معارفه روسای دانشکده علوم پزشکی لارستان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و…

آئین تکریم و معارفه روسای دانشکده علوم پزشکی لارستان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه لارستان، ائمه جمعه و جماعات، خیرین، پزشکان و اصحاب رسانه در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار برگزار شد.

امام جمعه لارستان در این مراسم ضمن تبریک به رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان، پیشنهاد تشکیل کارگروه تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث بهداشت و درمان را مطرح کرد و اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، باید ما به جایی برسیم که تنها درد بیماران در زمان حضور در مراکز درمانی فقط درد بیماری آنها باشد.

حجت الاسلام و المسین سیدمختار موسوی خرم با بیان اینکه گسترش عدالت محوری و عدالت خواهی می بایست یکی از دغدغه های اصلی مسئولان در دانشکده علوم پزشکی لارستان باشد، افزود: طبق مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه بر حسب اعتماد آنان، در مواجه با کارکنان، خدمات، پزشکان، پرستاران و غیره گاهی گله مندی هایی می شود که می بایست عدالت محوری را در نظر داشت.

وی با تأکید بر رعایت عدالت در تقسیم امتیازات بین داروخانه ها، مناطق، مراکز وابسته و غیره، تصریح کرد: باید با بسترهای که زمینه فساد و رانت خواری را فراهم می کند، مبارزه کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش فرزندآوری در کشور، خاطر نشان کرد: موضوع فرزندآوری، مسئله مهمی است که امروز باید به آن توجه جدی شود و به عنوان یک تهدید برای آینده جامعه به فکر برطرف کردن آن باشیم چرا که در آینده دچار پیری جمعیت و تبعات آن خواهیم بود.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه افزایش مراقبت های دوران بارداری یکی از نیازهای لازم برای افزایش جمعیت است، یادآور شد: باید با توسعه بخش های نازایی برای زوج های نابارور و ارائه خدمات رایگان، زوج های مشکل دار را برای فرزندآوری یاری کرد.

وی با بیان اینکه می توان با استقرار تیم های مشاوره ای در مراکز خدمات مختلف زوجها را نسبت به فرزندآوری ترغیب کرد، ادامه داد: متأسفانه شاهد تغییر سبک زندگی در جامعه هستیم و کانون گرم خانواده به خصوص در جوامع غربی دچار اختلال شده است.

حجت الاسلام موسوی با ابراز تأسف از مأنوس شدن خانواده ها در جوامع غربی با حیوانات به جای فرزندآوری، گفت: باید با ترغیب جوانان، آنان را به فرزندآوری تشویق کرد.

امام جمعه لارستان با تأکید بر کادرسازی و برنامه ریزی جهت استفاده از قابلیت ها و توانمندی های جوانان و نخبگان لاری، عنوان کرد: امید می رود مسئولان به جوانان با اولویت جوانان شهرستان نسبت به کادرسازی گام بردارند.

وی بر لزوم توجه به خیرین و اهمیت دادن به مطالبات و دغدغه آنان، اضافه کرد: توقع می رود مسئولان استانی و محلی با ارائه عملکرد مطلوب به ویژه جامعه عمل پوشاندن به منویات رهبری، گام های موثری بردارند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “امام جمعه لارستان:‌کادر سازی در دانشکده علوم پزشکی با اولویت نخبگان لاری باشد”

  1. ناشناس گفت:

    نماینده محترم اسبق لارستان جناب دکتر جعفرپور ، مردم را چه فرض کردید که همواره اعلام میکردید دانشکده علوم پزشکی لارستان مستقل شده است .
    سوال اینجاست ، پس چرا برای تودیع و معارفه رییس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان ، رییس علوم پزشکی شیراز به لارستان تشریف آورده اند .مستقل شدن یعنی از زیرمجموعه علوم پزشکی شیراز خارج شدن و تحت پوشش تهران قرار گرفتن است .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین