جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مدیر کمیته امداد لارستان خبر داد:

پرداخت 3 میلیارد و 475 میلیون ریال صدقه توسط مردم لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت مبلغی بالغ‌ بر ۳ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال صدقه توسط مردم نوع‌دوست این شهرستان در سال جاری خبر داد.

مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت مبلغی بالغ‌ بر ۳ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال صدقه توسط مردم نوع‌دوست این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور عصر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین علل و عوامل هم‌گرایی اجتماعی برآورد نیازها و پاسخ به خواسته‌های عاطفی و مادی یکدیگر است، اظهار داشت: صدقه یکی از علل و عوامل افزایش هم‌گرایی اجتماعی است که در قرآن به‌عنوان راهکاری در این مسئله مطرح و مورد تشویق قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم فهیم شهرستان لارستان در ۹ ماهه سال جاری بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال صدقه پرداخت کرده‌اند، افزود: این میزان صدقه نسبت به سال گذشته رشد ۱۳ درصدی داشته که نشان از حس نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوع بین مردم لارستان است.

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه مردم این شهرستان علاوه بر پرداخت صدقات که به صندوق‌های تعیین شده در این مورد واریز می‌کنند در سایر کمک‌های مردمی مشارکت فعالی دارند، تصریح کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی حضوری، شرکت در طرح احسان دانش‌آموز، حامیان طرح اکرام به ایتام زیرپوشش، پرداخت زکات، کمک به جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری و کمک به مردم مظلوم فلسطین نیز به این نهاد پرداخت شده که در سال جاری مبلغی بالغ‌بر ۲ میلیارد ریال را شامل می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین