دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای طرح «هر خانه یک خدمت» علیه کرونا در لارستان+فیلم

معاون اجتماعی ناحیه سپاه لارستان از آغاز اجرای طرح «هر خانه یک خدمت» در شهرستان خبر داد و گفت: طرح «هر خانه یک خدمت» ، نذر سلامتی برای اهالی خانه…

معاون اجتماعی ناحیه سپاه لارستان از آغاز اجرای طرح «هر خانه یک خدمت» در شهرستان خبر داد و گفت: طرح «هر خانه یک خدمت» ، نذر سلامتی برای اهالی خانه است که به منظور خدمت‌رسانی در شرایط مبارزه با بیماری کرونا انجام می‌شود.

علیرضا پیرمراد در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان در این باره اظهار داشت: هر فرد با توجه به تخصص، توانایی، ظرفیت و‌ وقتی که دارد می‌تواند آن را در اختیار نیازمندان قرار دهد و گره ای را از مشکلات آن‌ها بگشاید. این طرح برای همه شاغلین در اصناف مختلف از جمله نانوا، بنا، خیاط و هر شغل و مهارتی که حال خوشی را به خانواده‌های نیازمند هدیه دهد، شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین دلایل تشکیل بسیج، خدمت‌رسانی است، تصریح کرد: این طرح با هدف خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان جامعه می باشد؛ ان‌شاءالله مردم با پیوستن به این طرح و خدمت به محرومین در حد توانایی و ظرفیت شان، سلامتی و تندرستی را برای اهالی خانه خود نذر کنند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند نام و نام خانوادگی و مهارت خود را به شماره های زیر ارسال یا وجه نقد خود را جهت حمایت از این طرح، به شماره کارت‌های واریز کنند:

هماهنگی و نام نویسی خواهران:
۰۹۹۰۶۵۸۶۷۸۷

شماره کارت:
۶۲۷۳-۸۱۷۰-۱۰۰۵-۱۱۵۳

هماهنگی و نام نویسی برادران:
‪۰۹۱۷ ۱۸۰ ۹۱۹۶‬

بانک رسالت به نام مصطفی بینا:

۵۰۴۱-۷۲۱۰-۳۲۰۹-۲۷۶۰

 

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین