دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9
رئیس اداره ارشاد اسلامی لارستان خبر داد:

ارائه بیش از 100 هزار جلد کتاب از 100 ناشر در نمایشگاه کتاب لارستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از ارائه بیش از ۱۰۰ هزار جلد کتاب از ۱۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب لارستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری آماده بازدید علاقه‌مندان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از ارائه بیش از ۱۰۰ هزار جلد کتاب از ۱۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب لارستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری آماده بازدید علاقه‌مندان است.

سید علی‌اصغر رفعت حقیقی در گفتگو با خبرنگار میلادلارستان  با برشمردن اهمیت بالا بردن میزان مطالعه در اقشار مختلف جامعه، اظهار داشت: میزان مطالعه مفید و افزایش آگاهی افراد یک جامعه یکی از عناصر مهم در توسعه‌یافتگی است.وی با تأکید بر برپایی نمایشگاه‌های کتاب در مناسبت‌های مختلف در لارستان، افزود: نمایشگاه کتاب لارستان به مناسبت دهه مبارک فجر از ۱۰ بهمن‌ماه کار خود را در حسینیه سیدالشهدا (ع) شهر لار آغاز کرده و تا سی‌ام ماه جاری میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان بابیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۳ هزار عنوان کتاب در قالب ۱۰۰ هزار جلد از ۱۰۰ ناشر عرضه می‌شود، تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام‌شده، برای هر کتاب ‌بین ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف تعلق می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب لارستان صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به روی بازدیدکنندگان باز است، اضافه کرد: این نمایشگاه به لحاظ تنوع عرضه کتاب در سطح بالایی قرار دارد و در آن کتاب‌هایی با موضوعات علمی، فرهنگی، هنری، خانوادگی، کودکان، رمان، داستان، اقتصادی، مذهبی و غیره وجود دارد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین