جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سبزه بود و با گل آراسته شد؛کاشت ۴هزار صندوق گل در شهر لار

  به منظور زیباسازی فضای شهری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و همچنین استقبال از سال نو، به همت واحد فضای سبز شهرداری لار، گلهای فصلی از جمله اطلسی،…

 

به منظور زیباسازی فضای شهری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و همچنین استقبال از سال نو، به همت واحد فضای سبز شهرداری لار، گلهای فصلی از جمله اطلسی، میمون، نیکتا و همیشه بهار در بوستان ها، میادین و بلوارهای سطح شهر کاشت شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ مهدی ندیمی مسئول واحد فضای سبز شهرداری لار با اعلام این خبر، افزود: رنگ آمیزی نیمکت ها و سطل های زباله موجود در بوستان ها، میادین و معابر عمومی و رنگ آمیزی مجموعه ورزشی و تندرستی، هرس فرم درختان و ترمیم چمن، از دیگر اقدامات واحد فضای سبز شهرداری بوده که با برنامه ریزی های انجام شده در قالب طرح استقبال از بهار در سطح شهر اجرا شده است.

مسئول واحد فضای سبز شهرداری لار ادامه داد: تولید و کاشت گلهای فصلی بهاره؛ با کاشت بذر از پاییز امسال آغاز و از نیمه آذرماه نسبت به انتقال نشاء در قالب ۴ هزار صندوق گل به بوستان ها، میادین و بلوارها از جمله بلوار پاسداران، فرهنگ و جزایر میدان امام خمینی (ره)، بوستان نخل و … اجرایی شده تا از لحاظ بصری و احیای فضای شهری و استقبال از بهار فضای سبز مطلوبی را شاهد باشیم.

ندیمی یادآور شد: رنگ آمیزی مبلمان شهری نیز به نوبه خود می‌تواند فضاهای شهری را دگرگون نموده و بر روح و روان شهروندان تاثیر مثبتی داشته باشد. از این رو رنگ آمیزی نیمکت ها و سطل‌های زباله موجود در بوستان ها، میادین و بلوارها و بخشی از مجموعه ورزشی و تندرستی در سطح شهر در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال جاری این طرح ادامه خواهد داشت.

وی افزود: عملیات هرس فرم درختان همراه با حذف شاخه های خشک و اضافی و قطع پاجوش ها در مسیرهای اصلی که علاوه بر افزایش طول عمر درختان و کاهش آفت و بیماری، شرایط مطلوبی را برای رسیدن نور کافی به درختان در پی خواهد داشت؛ از دیگر اقدامات واحد فضای سبز شهرداری لار در آستانه سال نو می باشد.

مسئول واحد فضای سبز شهرداری لار گفت: ترمیم و بهسازی چمن بوستان ندای بهار (پارک حاشیه) و بخشی از میدان امام خمینی (ره) از دیگر کارهایی است که در راستای استقبال از بهار ۱۴۰۱ می توان به آن اشاره کرد.

مهدی ندیمی ادامه داد: همچنین مانند سال‌های گذشته طرح دوست سبز توسط یکی از دوستداران محیط زیست با همکاری شهرداری لار در حال پیگیری بوده که شهروندان می توانند با ثبت نام در این طرح شرکت نموده و در صورت آماده بودن باغچه در معابر عمومی، شهرداری نسبت به کاشت درخت اقدام خواهد نمود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۵:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سبزه بود و با گل آراسته شد؛کاشت ۴هزار صندوق گل در شهر لار”

  1. ناشناس گفت:

    اقای ندیمی مدیر مسول فضای سبز شهرداری فردیست عاشق فضای سبز بمعنی کلمه ،دلسوز وقابل تقدیر میباشد .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین