پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
قابل توجه مسئولان اداره کل راه و شهرسازی لارستان

مسئولان اداره کل راه و شهرسازی لارستان؛ جاده ارتباطی به موقعیت تفریحی”نونه دور” در بیرم را دریابید

یکی از مکان های تفریحی اهالی بیرم محلی به نام “نونه دور” است که متاسفانه پس از سیل دیماه ۱۴۰۰ در منطقه بیرم، جاده دسترسی به آن دچار مشکلات فراوانی…

یکی از مکان های تفریحی اهالی بیرم محلی به نام “نونه دور” است که متاسفانه پس از سیل دیماه ۱۴۰۰ در منطقه بیرم، جاده دسترسی به آن دچار مشکلات فراوانی شده است.

به گزارش شهروند خبرنگار میلاد لارستان شهرها معمولاً جاذبه‌های متنوع و بزرگی شامل موزه‌ها، بناهای یادبود، استادیوم‌های ورزشی، پارک‌ها و… دارا هستند که خود، گردشگران بسیاری جذب می‌کند اما از سوی دیگر  در بخش های دور  از هیاهوی شهری، جاذبه های تفریحی در بسیاری اوقات از جمله جاذبه های طبیعی بوده و مردم آن دیار و نیز گردشگران را به سمت خود می کشد.

حسن یکی از شهروندان بیرمی در این خصوص و با اشاره به یکی از جاذبه های تفریحی بیرم به نام ” نونه دور”  می گوید: برای رسیدن به این مکان نسبتاً تفریحی باید مسیر سختی را طی کنیم و طی مسیر با ماشین و حتی با موتور هم به شدت سخت است.  از مسئولین درخواست می کنیم که این موضوع  را پیگیری کنند تا بتوان از این تفریح گاه بهتر استفاده نمود.

یکی دیگر از شهروندان بیرمی با  درخواست از مسئولین راه و شهرسازی لارستان جهت پیگیری تعمیر جاده تخریب شده خواستار این است که تا در این جاده خراب کشته ای نداده، جاده را دریابند و هر کاری که از دستشان بر می آید برای مکان تفریحی مردم منطقه بیرم (نونه دور) انجام دهند.

به گزارش میلاد لارستان به نظر می رسد تا تخصیص بودجه ای محدود و با ماشین آلات اداره کل راه و شهرسازی لارستان تسطیح و تعمیر اولیه مسیر مذکور میسر باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین